نرم افزار شهربین زمینه مشارکت شهروندان در ارائه و حل مسائل شهری

مدیر عامل شرکت شتابدهنده پیشگامان یزد گفت: نرم افزار شهر بین نرم افزاری برای مشارکت بیشتر شهروندان در فعالیت‌های شهری است.
کد خبر: ۶۶۳۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 06 October 2018

محمد کاظم کشورشاهی مدیر عامل شرکت شتابدهنده پیشگامان یزد در جلسه معرفی سامانه آنلاین شهروندی شهر بین با اشاره به اینکه آینده کشور در گرو کسب و کار‌های نو یا استارتاپ هستند گفت: فلسفه وجودی شرکت شتابندهنده حمایت وجودی از استارآپ و فراهم کردن زیر ساخت برای شکل گرفتن ایده ها است.

کشورشاهی حمایت‌های شتابنده از استارتاپ‌ها را شامل حمایت‌های فکری، تجربی و مالی دانست و افزود: در مرحله اول فراخوان ۹۰ ایده و در مرحله دوم ۱۰۰ ایده در سایت شتابدهنده پیشگامان ثبت نام کرده اند که در مجموع ۸ ایده به مرحله شتابدهی و نهایی رسیده است.

وی نرم افزار شهر بین را نرم افزاری برای مشارکت بیشتر شهروندان در فعالیت‌های شهری دانست و ادامه داد: این نرم افزار شامل دو بخش ارائه مشکلات و مسائل و ارائه ایده‌ها و نظرات است.

کشور شاهی گفت: با توجه به اینکه در اکثر کشور‌ها مشارکت شهروندان در مسائل شهری یکی از شاخص توسعه یافتگی است امیدواریم این نرم افزار بتواند زمینه‌های مشارکت شهروندان در ارائه و حل مسائل شهری را گسترش دهد.

مدیر عامل شتابدهنده پیشگامان افزود: شهروندان می توانند با تهیه فایل مدیا از مسایل و مشکلاتی که اطراف خود مشاهده می کنند با قرار دادن در داخل نرم افزار مشکلات خود را به دست شهرداری و واحد‌های زیر مجموعه شهرداری قرار دهند و از طریق همین نرم افزار مشکلاشان را پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار