معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد:

برخی نانوایی‌های یزد خودسرانه قیمت نان را افزایش داده‌اند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با اشاره به اینکه در شرایط کنونی فضای روانی غیرواقعی در بازار در حال تزریق است، گفت: برخی نانوایی‌های یزد خودسرانه قیمت نان را افزایش داده‌اند.مشخص شود.
کد خبر: ۶۶۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰ 02 October 2018

علی زینی‌وند در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان یزد با اشاره به اینکه وضعیت قیمت‌ها در حوزه نان استان تغییری نیافته است، گفت: در حقیقت و با توجه به وضعیت سخت صنف نانوایی‌ها در راستای موضوع قیمت نان حساسیت خاصی وجود دارد.

وی افزود: خبرها حاکی از این موضوع است که برخی از نانوایی‌های استان به‌ویژه نان فانتزی خودسرانه افزایش قیمت داشته‌اند که انتظار این است که سازمان صمت در این راستا پیگیری لازم را داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد با بیان اینکه ما تمام دغدغه‌های نانوایی‌ها و صنف نانوایی‌ها در راستای بحث آرد و نان پذیرا هستیم، اظهار داشت: در حال حاضر در این راستا مصمم هستیم تا بسته‌‌ای از حمایت‌ها در این راستا انجام شود؛ همچنین دولت تدبیر کرده است تا در حوزه‌های دیگری به این صنف‌ها کمک کند تا آن‌ها از پس هزینه‌های خود برآیند.

زینی‌وند با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی فضای روانی غیرواقعی در بازار در حال تزریق است، خاطرنشان کرد: در حقیقت انتظار این است که دستگاه‌های متولی استان در بحث ذخایر روزانه دغدغه داشته باشند؛ همچنین بایستی توجه داشت که آن‌قدر ذخایر استراتژیک کشور بالاست که هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه ارز دولتی تأمین کالاهای استراتژیک برای بیش از پایان سال پیش‌بینی‌شده است، تصریح کرد: خوشبختانه پیش‌بینی‌شده است که شرایط پیش روی کشور شرایط خوبی است؛ لذا در راستای تعیین تکلیف کالاهای کشف‌شده استان اقدامات خوبی صورت گرفته و انتظار این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن تکلیف این کالاها

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار