آخرین وضعیت پرونده نزاع دسته جمعی سی سخت

کد خبر: ۶۵۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹ 23 July 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از سفیر دنا دادستان شهرستان دنا آخرین وضعیت حاکم بر پرونده نزاع دسته جمعی در سی سخت را تشریح کرد.

علی قاسمی ده چشمه در این باره اظهار داشت:در حال حاضر تعدادی زیادی از متهمین این پرونده به دادستانی دنا احضار و تفهیم اتهام شدند.

وی ادامه داد: در این بین تعدادی از متهمین طرف ده برافتابی از حضور در دادگاه امتناع کردند که در صورت وجود ادله کافی دال بر محکومیت این افراد، کیفر خواست غیابی برای آنها صادر می شود.

قاسمی افزود: حسب مورد و با بررسی دلایل، عده ای منع تعقیب می خورند و عده ای که ادله کافی بر علیه آنها وجود داشته باشد با صدور قرار جلب به دادسرا ارجاع و کیفر خواست پرونده به دادگاه معرفی می شود.

دادستان دنا اظهار داشت: این پرونده در چند روز آینده در شرف قرار، و به زودی به شعبه دادگاه کیفری شماره "دو" دادسرای شهرستان، جهت رسیدگی و صدور احکام ارجاع می شود.

قاسمی خاطر نشان کرد:با توجه به تعداد زیاد افراد حاضر در صحنه نزاع سعی بر این شد که به قدر متیقن ها (حصول یقین در انتصاب جرم افراد حاضر در نزاع )اکتفا می شود و فقط افرادی که نسبت به آنها ادله کافی و محکم وجود داشته باشد حسب مورد دستگیر و با قرار جلب دادسرا و کیفر خواست مواجه خواهند شد.

این مقام قضایی ادامه داد: گر چه ممکن است متهمین از هر دو طرف نزاع با اتهام واحد با قرار جلب به دادسرا مواجه شوند ولی در مرحله دادگاه با توجه به میزان دخالت و نقش هر طرف در نزاع احکام متناسب با جرم آنها صادر می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار