در ۴ ماهه ابتدایی سال ۹۷ انجام شد؛

پرداخت تسهیلات کارگشایی به ۱۴۰ خانواده مددجوی کمیته امداد خرمشهر

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) خرمشهر از پرداخت وام های کارگشایی به ۱۴۰ خانواده نیارمند تحت پوشش این نهاد حمایتی طی ۴ ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۴۱۴۴۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 10 August 2018

علی ناصرزاده اظهار کرد: در چهار ماهه نخست سال۹۷، بیش از دو میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به خانوارهای تحت پوشش کمیته امداد پرداخت شده است.

وی افزود: این تسهیلات کارگشایی به صورت قرض الحسنه، بدون کارمزد و با اقساط بلند مدت به نیازمندان متقاضی پرداخت می شود.

مدیرکمیته امداد شهرستان خرمشهر، توانمندسازی و رفع مشکلات اقتصادی مددجویان را اصلی ترین برنامه های کمیته امداد امام خمینی دانست و گفت: تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به منظور خودکفایی خانواده های تحت حمایت و کاهش وابستگی آنان به کمیته امداد پرداخت می شود.

وی افزود: این تسهیلات با این هدف پرداخت می شود تا با حفظ شان و منزلت خانواده ها، روحیه خودباوری را در آنها تقویت شده و از وابستگیشان به دریافت کمک های بلاعوض کم کند.

ناصر زاده به موارد مصرف عمده این تسهیلات نیز اشاره کرد و گفت: وام های قرض الحسنه کارگشایی با هدف رفع مشکلات معیشتی، درمانی، تعمیر مسکن، اشتغال، تحصیل، خرید لوازم اساسی منزل، ازدواج و تهیه جهیزیه به مددجویان کمیته امداد پرداخت می‌شود .

مدیر کمیته امداد خرمشهر از مشارکت مردم و خیرین در تمام برنامه های اجرا شده توسط این نهاد، ابراز قدرانی و ابراز امیدواری کرد که با افزایش سرمایه گذاری نیکوکاران و خیران در صندوق قرض الحسنه کمیته امداد، زمینه برای افزایش تسهیلات پرداختی و خدمت رسانی هرچه بهتر به محرومان و نیازمندان فراهم شود.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار