فرماندار مهريز:

بی‌تفاوتی مدیران به مسائل مختلف اصلاً قابل قبول نیست

فرماندار شهرستان مهريز در نشست كارگروه اقتصاد مقاومتي اين شهرستان با تاكيد بر اين كه بی‌تفاوتی مدیران نسبت به مسائل مختلف اصلاً قابل قبول نیست، گفت: باید سیاست‌ها، دستاوردها و دستورالعمل‌های دولت دقیق در شهرستان اجرا شود.
کد خبر: ۶۳۰۷۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ 16 July 2018

«سید محمد رستگاری» در اين نشست كه با حضور امام جمعه و مديران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان در سالن شهيد رجايي فرمانداري مهريز برگزار شد، بيان كرد: مدیران اجرایی با تعامل و فعالیت بهتر و همفکری بیشتر باید گره‌های مردم را باز کنند و توجه خاصي به اقشار کم درآمد جامعه و حل مشكلات آنها داشته باشند.

وي افزود: مدیران دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان با بررسی و پیگیری، از تنش‌ها و گرفتاری‌هایی مردم جلوگيري كنند و نقش مهمی را در آرامش و امنیت شهرستان ايفا كنند.

فرماندار گفت: اقتصاد مقاومتی مورد تاکید مقام معظم رهبری، تولید و اشتغال باید سرلوحه برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری مدیران در سالجاری قرار گیرد که رسالتی مهم است.

وي افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با پیگیری و نامه‌نگاری‌های لازم در پیشرفت زودتر طرح‌ها اقدام و به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید، سیاست های درست را بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات ريیس جمهوری اجرا کنند.

رستگاري یادآور شد: مردم باید عملکرد نظام را بدانند و رسانه‌ها در اطلاع‌رساني در اين امر نقش مهمي دارند.

فرماندار مهريز در بخش ديگري از سخنانش با تاكيد بر اين كه همه مدیران دستگاه‌ها و بانک‌ها باید دغدغه اشتغال را داشته باشند، اظهار كرد: اشتغال بايد دغدغه همگی باشد و از جان خود در این راه مایه بگذارند تا هر روز امید را بیش از پیش در دل مردم زنده کنند.

وي همچنين بیان کرد: بی‌تفاوتی مدیران نسبت به مسائل مختلف اصلاً قابل قبول نیست و باید سیاست‌ها، دستاوردها و دستورالعمل‌های دولت دقیق در شهرستان اجرا شود.

رستگاری در پايان نيز خاطرنشان كرد: مدیران باید انتقاد‌پذیر باشند و از تخریب دیگر دستگاه‌ها پرهیز کنند و اگر مشکلی باشد باید بین خودشان حل و فصل شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار