در چهارمحال و بختیاری صورت گرفت

حمایت از کالای ایرانی به بخش خصوصی سپرده شد

تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون توسعه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای طرح عملیاتی حمایت از کالای ایرانی در این استان به بخش خصوصی سپرده شد.
کد خبر: ۶۲۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 03 July 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا شجاعی در هفتمین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در سال 97تأکید کرد:بر این اساس نظارت، پیگیری و مطالبه گری حمایت از کالای ایرانی با اولویت تولیدات درون استانی به بخش خصوصی سپرده و مقرر شد تمامی دستگاه های اجرایی، تشکل ها و بانک ها نسبت به اجرای این مصوبه اقدام کنند.
وی افزود: حمایت بخش خصوصی بر دولت و نظارت بر بازار از مهمترین مزیت های سپردن اجرای طرح عملیاتی حمایت از کالای ایرانی به بخش خصوصی محسوب می شود.
شجاعی تصریح کرد: محوریت اجرای این طرح به اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی چهارمحال و بختیاری واگذار شد.
وی یادآور شد: همچنین چگونگی استفاده بخش خصوصی از تسهیلات صندوق توسعه ملی و تلاش برای افزایش سهم چهارمحال و بختیاری از این منابع مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز از حضور مدیران دارای تاخیر در جلسه خودداری کرد.
اقبال عباسی اظهار کرد: حضور مسئولان در نشست های مختلف باید راس ساعت مشخص در دعوتنامه باشد.
وی افزود: هم اینک آب و بیکاری دو چالش اصلی چهارمحال و بختیاری است و برای رفع چالش های موجود راه اندازی اتاق فکر در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.
عباسی یادآور شد: در صورت فعالیت شبانه روزی مدیران مرتبط با حوزه اقتصاد و اشتغال به راحتی می توان ظرف سه ماه چهارمحال و بختیاری را متحول کرد.
سال 97 از سوی مقام معظم رهبری به نام 'حمایت از کالای ایرانی' نامگذاری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار