تهیه کتابی درباره استیضاح علی کردان

کد خبر: ۶۱۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸ 14 July 2015
مرتضی مصباح‌راد درباره برنامه‌اش برای انتشار کتابی درباره ماجرای جنجالی استیضاح وزیر کشور دولت نهم نوشته: کتاب «استیضاح بدون ویرایش» ماجرای استیضاح مرحوم علی کردان وزیر کشور دولت دهم بود این کتاب بدون نگاه جانب دارانه و یا حتی نگاهی علیه مرحوم کردان و دولت دهم و مجلس در حال گردآوری بود و هدف و قصد من از جمع آوری مطالب و انتشار این کتاب تنها بازخوانی مقطعی از تاریخ کشور در دولت دهم و مجلس بود.

به گزارش تابناک یزد، این کتاب شامل بازخوانی واقعه استیضاح مرحوم کردان است که در آن مقطع با توجه به رویکردهای دولت به مجلس و مجلس به دولت یکی از مهمترین و جنجال برانگیزترین استیضاح های تاریخ دولت های پس از انقلاب به حساب می آید. همانطور که در مطالب گذشته این سایت اعلام کردم، این کتاب شامل مجموعه ای از مصاحبه ها و صحبت های افرادی است که بطور مستقیم با این موضوع در ارتباط بودند. تا به امروز چندین مصاحبه شامل نمایندگان مجلس و دولت برای این کتاب انجام شده و تصمیم دوباره من آغاز فعالیت برای انتشار این کتاب است هرچند که نزدیک به 3 سال از آغاز تصمیمم برای نوشتن این کتاب می گذرد، اما احساس کردم وظیفه دارم این مقطع از تاریخ را روایت کنم.

به زودی آخرین مرحله از جمع آوری مطالب و مصاحبه های این کتاب شامل مصاحبه با دکتر محمود احمدی نژاد رئیس جمهور وقت، حجت الاسلام میرتاج الدینی معاون پارلمانی وقت، بیژن نوباوه نماینده مجلس، احمد توکلی نماینده مجلس و جمعی دیگر از افراد برای انتشار نهایی کتاب آغاز می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار