کاهش 50درصدی نزاع دسته جمعی درگچساران

کد خبر: ۶۱۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸ 14 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،فرمانده انتظامی گچساران گفت: نزاع دسته‌جمعی در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز 50 درصد کاهش داشته است.


علی‌کرم بازیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به جرائم صورت‌گرفته در این شهرستان، اظهار کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی شهرستان تمام تلاش خود را جهت مقابله با مجرمان کاهش جرائم به‌کار گرفته است.

وی از تلاش نیروهای امنیتی شهرستان در راستای برقراری امنیت در شهرستان و جلوگیری از جرائم، تصریح کرد: میزان سرقت در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز 43 درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به نزاع‌های دسته جمعی در شهرستان و استان با بیان اینکه این جرم در این استان بسیار صورت می‌گیرد، تصریح کرد: خوشبختانه نزاع دسته‌جمعی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان نسبت به مدت مشابه آن در سال 93 نیز 50 درصد کاهش داشته است.

بازیان با بیان اینکه میزان کشفیات مخدر امسال افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: 189 کیلو 69 گرم موادمخدر در سه ماه نخست امسال در شهرستان کشف شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: کشفیات مخدر در سه ماه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نیز 128 درصد افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: میزان مواد مخدر مکشوفه در سه ماه نخست سال گذشته نیز 83 کیلوگرم بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار