شروط مقام معظم رهبری برای مذاکره با اروپا باید در دستور کار تیم مذاکره کننده قرار گیرد

امام جمعه ایلام اضافه کرد: شروط مقام معظم رهبری برای مذاکره با اروپا باید بدون هیچ گونه مسامحه‌ و توجیهی در دستور کار تیم مذاکره کننده قرار گیرد.
کد خبر: ۶۱۱۰۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ 25 May 2018

 به گزارش تابناک ایلام، آیت‌الله محمدنقی لطفی در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار داشت:با توجه به بدعهدی‌ها و بی صداقتی‌ سه کشور اروپایی در اوایل دهه 80 بر سر مسئله هسته‌ای، اروپا باید اینبار ثابت کند که قصد تکرار بدعهدی ندارد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: شروط رهبری به عنوان فهرست تضمین‌ها فصل‌الخطاب برای مسؤولان دولتی در مذاکرات برجامی ایران و سه کشور اروپایی است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: سه کشور اروپایی در نقض مکرر روح و جسم برجام اعتراض نکردند اگر آنها در پی نقض برجام به آمریکا اعتراض می‌کردند قطعا کار به اینجا نمی‌رسید.

لطفی تصریح  کرد: اروپا باید پس از خروج آمریکا از برجام این را جبران کند، امید است دستگاه دیپلماسی اینبار فریب لبخندها و وقت‌کشی این سه کشور اروپایی را نخورده و با تفکر انقلابی و دیپلماسی تهاجمی بهانه از دست طرف‌های غربی بگیرند.

ماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: خرمشهر قله ایثار و شهامت رزمندگان و ملت غیور ایران است. فتح خرمشهر یک رویداد بسیار مهم در تاریخ انقلاب اسلامی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار