600 محکوم مالی کهگیلویه و بویراحمد منتظر کمک هستند

کد خبر: ۶۰۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 19 May 2018
مدیرکل زندان ها و نایب رئیس ستاد دیه کهگیلویه و بویراحمد گفت: خیران بومی و غیربومی برای آزادی 600 محکوم مالی و زندانیان جرایم غیرعمد این استان همت کنند.
اسماعیل جمیاری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 600 محکوم مالی و زندانی جرایم غیرعمد در زندان سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت به سر می برند.
وی افزود: همه ساله در ماه رمضان جشن گلریزان به منظور جلب مشارکت ‌های خیران برای آزادی محکومان مالی و زندانیان جرایم غیرعمد در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌ شود.
جمیاری بیان کرد: لازم است که مسئولان فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه کمک به محکومان مالی و زندانیان جرایم غیرعمد این استان فرهنگ‌ سازی لازم را انجام دهند.
وی عنوان کرد: یکی از اولویت های مهم کاری اداره کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد اجرای برنامه‌ های متنوع فرهنگی و تربیتی شامل برپایی نمازهای جماعت، آموزش احکام دینی، برگزاری کلاس ‌های عقیدتی و اخلاق، اعزام زندانیان به آیین معنوی اعتکاف، حرفه ‌آموزی و سوادآموزی است.
جمیاری ابراز داشت: ضعف باورهای دینی و عقیدتی و دوری افراد از اخلاقیات اسلامی سبب بزهکاری و زندانی شدن آنان می شود.
وی گفت: یکی از مأموریت های مهم اداره کل زندان های کهگیلویه و بویراحمد اصلاح افراد به خطا رفته است.
سال گذشته تعداد محکومان مالی و زندانیان جرایم غیرعمد در زندان های سه شهر یاسوج، دوگنبدان و دهدشت 300 نفر بود که 123 نفر از آنها با مبلغ 41 میلیارد ریال آزاد شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار