دستگاه دیپلماسی قوی‌تر عمل کند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: دولت و دستگاه دیپلماسی اقدامات قوی‌تری را راستای تشریح جنایات اسرائیل غاصب و رسوا کردن این رژیم در مجامع بین‌المللی دنبال کند.
کد خبر: ۶۰۶۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵ 17 May 2018
دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: دولت و دستگاه دیپلماسی اقدامات قوی‌تری را راستای تشریح جنایات اسرائیل غاصب و رسوا کردن این رژیم در مجامع بین‌المللی دنبال کند.

به گزارش فارس، علی الوندی اظهار کرد: سیاستی که آمریکا در سرزمین‌های اشغالی دنبال می‌کند و اقدام اخیر ترامپ برای انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت‌المقدس اقدامی بسیار نادرست و خلاق موازین بین‌المللی است که باعث خشم ملت‌های منطقه شده است.

وی با بیان اینکه این کار در نهایت به ضرر خود آمریکا و رژیم صهیونیستی تمام خواهد شد، گفت: رژیم اشغالگر بر پایه جنایت و خونریزی و ترور استوار شده و چند روز قبل مقارن با انتقال سفارت تعداد زیادی از فلسطینی‌ها را به خاک و خون کشید.

این فعال سیاسی ادامه داد: متاسفانه شاهد آن هستیم که مجامع جهانی و حقوق بشری که گاه با مسائلی بسیار کوچک در دنیا جنجال به پا می‌کنند در برابر اقدامات رژیم صهیونیستی ساکت هستند و به واکنش‌های نمادین و بی‌اثر بسنده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در داخل کشور نیز باید دولت و دستگاه دیپلماسی ما اقدامات قوی‌تری در راستای تشریح جنایات اسرائیل غاصب و رسوا کردن این رژیم در مجامع بین‌المللی را دنبال کند.

الوندی عنوان کرد: در مورد رابطه آمریکا و رژیم صهیونیستی این نکته بسیار قابل تامل است که آمریکا در تاریخ خود هیچ کجا آن قدر که در برابر اسراییل نرمش نشان داده و از مواضع خود کوتاه آمده رفتار نکرده و گاه حتی به ضرر خود از منافع رژیم صهیونیستی حمایت کرده است.

وی گفت: از این نظر مشخص می‌شود که در پس دولت به ظاهر دموکرات ایالات متحده و منافع جمعیت انگلیسی‌زبان، صحنه‌گردان‌های عبری پشت پرده‌ای هستند که مسائل خاصی را در سطح جهانی دنبال می‌کنند و این برخلاف ظاهر انسان‌دوستانه دولت‌های غربی است.

این فعال سیاسی بیان کرد: با این وصف می‌توان گفت: لابی‌های صهیونیستی و شرکت‌های بزرگ یهودی که اقتصاد آمریکا را می‌گردانند حتی بر انتخاب مردم آمریکا و رفتار‌های دستگاه دیپلماسی آن به طور نامحسوس کنترل دارند و مردم آمریکا این را متوجه نمی‌شوند.

وی تصریح کرد: با چنین مقدماتی می‌توان گفت: انتخاب ترامپ با وجود مخالفت تمام عقلا و بدنه جامعه نخبگان آمریکا نشانگر پایان راه لیبرال دموکراسی است.

الوندی سیاست‌های جدید انجمن اسلامی دانشگاه بوعلی در ذیل راهبری شورای چهاردهم را متمرکز بر مسائل فرهنگی دانست و گفت: ایدئولوژی ما در جهان قوی‌ترین است و دست ما در استدلال و اقناع پُر است، اما از نظر تبلیغات و شیوه بیان خیلی مشکل داریم.

وی افزود:، چون از ابزار‌های جدید استفاده نکرده و به زبان امروز با جامعه و جوانان سخن نگفته‌ایم با این مشکل مواجهیم که در راهبرد‌های جدید انجمن اسلامی این نقصیه را برطرف خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار