مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی خبر داد

آماده باش 20 اکیپ خودرویی و موتوری برای خدمات‌رسانی در ایام نیمه شعبان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از آماده باش 20 اکیپ خودرویی و موتوری برای خدمات‌رسانی در ایام نیمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۹۴۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳ 01 May 2018

 به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به آماده باش کامل نیروهای عملیاتی این جهت خدمات‌رسانی در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: استقرار 20 ایستگاه فرعی در اطراف مسجد مقدس جمکران و مسیرهای منتهی به مسجد از روز گذشته تا پایان مراسم در قالب استقرار 16 اکیپ خودرویی و 4 اکیپ موتوری پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر استقرار نیروها و ناوگان سازمان در 8 منطقه در سطح شهر ، اطراف حرم مطهر و پارکینگ شرقی، عوارضی، مسجد امام حسن عسگری و پردیسان اظهار کرد: بازدید ایمنی از تمامی پارکینگ ها و چادرهای محل پخش نذورات در بلوار پیامبر اعظم و اطراف مسجد جمکران صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به برگزاری مانور فرضی در اطراف مسجد جمکران گفت: این کار روز گذشته در قالب استقرار خودروهای عملیاتی و بازدید مسیرهای قابل دسترسی به مسجد صورت گرفت.

جعفری با تاکید بر اینکه نیروها و ناوگان سازمان آتش‌نشانی تا پایان مراسم های نیمه شعبان آماده باش هستند اظهار کرد: امیدواریم شهروندان نیز در این مراسم معنوی رعایت نکات ایمنی را لحاظ کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار