بازسازی و نوسازی مدارس ۶ منطقه زلزله‌زده کرمانشاه

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: بازسازی و نوسازی مدارس ۶ منطقه زلزله‌زده استان کرمانشاه از مهمترین برنامه‌های این سازمان در سال جدید است.
کد خبر: ۵۸۶۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵ 05 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،مجید یزدان‌پناه ، اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات تا ۱۲ فروردین‌ماه، ۶۷ هزار و ۲۹۹ نفر روز مسافر نوروزی از استان‌های مختلفدر مدارس و مراکز رفاهی استان کرمانشاه اقامت داشتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از مهمترین برنامه‌های این سازمان در سال جدید خبر داد و گفت: بازسازی و نوسازی مدارس ۶ منطقه زلزله‌زده استان کرمانشاه تا قبل از

شروع سال تحصیلی ۹۸-۹۷ امسال (حدود ۹۰ مدرسه) در قالب مهمترین برنامه‌های سال ۹۷ تدوین شده تا شروع سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان این مناطق در مدارس نوساز و مقاومباشد.

وی به ادامه بحث هوشمند‌سازی مدارس استان اشاره و بیان کرد: مدارسی که تاکنون موفق به هوشمند‌سازی آن‌ها نشده‌ایم حتما در سال ۹۷، هوشمند‌سازی می‌شوند.

یزدان‌پناه با اشاره به دیگر برنامه‌های مهم این اداره‌کل در سال‌جاری، افزود: امکاناتی که در مدارس فنی استان با مشکل مواجه است از محل وزارت نفت، محل ۲ درصدی گاز وخدمات‌رسانی‌های دیگر حتما تامین و مشکلات در این زمینه رفع می‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار