رئیس پلیس فتای استان آذربایجان‌شرقی خبر داد

دستگیری گردشگر توهین‌کننده به مفاخر آذربایجان در فضای مجازی

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان‌شرقی از دستگیری گردشگری که در فضای مجازی با انتشار عکسی به مفاخر استان توهین و اهانت کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۵۸۵۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸ 02 April 2018

محسن محمودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به مسوولیت ذاتی پلیس مبنی بر اینکه با هر نوع ایجاد مشکلات از بازی کردن با احساسات مردم و جریحه‌دار کردن آنها برخورد کند، از این‌رو اخیراً عکسی در فضای مجازی از طرف یک گردشگر در استان آذربایجان‌شرقی منتشر شد که به مفاخر استان توهین و اهانت کرده بود که با توجه به هماهنگی و تدابیر فرماندهی نیروی انتظامی و معاونت قضایی استان این فرد خاطی در کمترین زمان شناسایی و دستگیر شد. 

وی افزود: ‌با توجه به هماهنگی‌های ایجاد شده، پلیس فتا در کمترین زمان بر خود وظیفه دانست تا این فرد را شناسایی کرده و تحویل دستگاه قضایی بدهد. 

 رئیس پلیس فتای استان با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده اظهار ندامت از کار خود کرده و اصلاً گمان نمی‌کرد که دستگیر می‌شود،‌گفت: ‌ پلیس با همکاری دستگاه قضایی در کمترین وقت و با سرعت این فرد را شناسایی کرده و تحویل قانون داده است تا به سزای عمل خود برسد. 

وی خاطرنشان کرد: ‌امیدوارم این موضوع درس عبرتی برای سایر افرادی شود که در فضای مجازی به نشر اکاذیب و توهین می‌پردازند چرا که باید قوانین، ‌آداب و سبک زندگی سالم در این فضا رعایت شود. 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار