فارس میزبان لاله‌های گمنام دوران دفاع مقدس خواهد شد

همزمان با دهه دوم فاطمیه و مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) مراسم تشییع و خاكسپاری در ۹ نقطه استان فارس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۵۶۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ 10 February 2018

تابناک فارس به نقل از ایکنا:مهدی انصاری، معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس از برگزاری مراسم تشییع و خاكسپاری ۱۸ شهید گمنام در این استان خبر داد و گفت: همزمان با دهه دوم فاطمیه و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) فارس میزبان لاله‌های گمنام دوران دفاع مقدس خواهد شد.

اشاره به نقاط خاكسپاری
وی با تصریح اینكه این شهدا در ۹ نقطه استان فارس تشییع و خاكسپاری خواهند شد، افزود:‌ این شهدا در پادگان امام سجاد(ع) اقلید، پادگان ولیعص(عج) آباده، شهر دژكرد اقلید، شهر حسن‌آباد اقلید، آباده طشت، رونیز استهبان، ایج استهبان، دانشگاه آزاد استهبان و شهر كوهنجان سروستان تشییع و خاكسپاری می‌شوند.

۲۹ بهمن‌ماه؛ زمان برگزاری تشییع عمومی در حرم شاهچراغ(ع)
انصاری در عین حال این نكته را یادآور شد كه ممكن است تغییراتی در این نقاط ایجاد شود و ادامه داد: پیكرهای مطهر این شهدا در روز ۲۸ بهمن‌ماه جاری وارد شیراز خواهند شد و در روز ۲۹ بهمن‌ماه نیز تشییع عمومی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: مراسم تشییع و خاكسپاری این شهدا همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س) در تاریخ یكم اسفندماه در نقاط ذكر شده برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار