آخرين وضعيت راه هاي ارتباطي آذربايجان غربي

همشهریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۴۴۲۲۲۱۹۶ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پیرانشهر تماس حاصل کنند.
کد خبر: ۵۵۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲ 28 January 2018
 
 
همشهریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۴۴۲۲۲۱۹۶ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پیرانشهر تماس حاصل کنند.
تابناک آذربایجان غربی: رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر پنج محور اصلی در استان به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.

  سرهنگ عباس فرمانی با بیان اینکه بارش برف در برخی از نقاط استان همچنان ادامه دارد افزود: در پی بارش سنگین برف و کولاک هم اکنون تردد در تمامی محورهای استان تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی با توصیه به خودداری از تردد در محورهای استان و پرهیز از سفرهای غیرضروری افزود: در حال حاضر جاده پیرانشهر-نقده و پجاده یرانشهر-تمرچین مسدود است.

فرمانی از انسداد مسیر رشکان به سمت نقده – مهاباد خبر داد و اضافه کرد: همچنین تردد در محور پیرانشهر به سردشت بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: جاده ارومیه به نقده از پلیس راه رشکان نیز امروز مسدود است.

vئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: محور ارتباطی ارومیه – مهاباد از گردنه اینانلو تا سد حسنلو به دلیل کولاک شدید و یخبندان مسدود است و اجازه تردد داده نمی شود.

سرهنگ عباس فرمانی در گفتگو با  مهر با اشاره به بارش برف سنگین در محورهای جنوبی استان، اظهارداشت: در محورهای نقده – پیرانشهر، نقده – تمرچین و جاده شاهین دژ بارش برف سنگین گزارش شده است و تردد از این محورها بدون زنجیر چرخ امکانپذیر نیست.

وی بر رعایت نکات ایمنی و خودداری از سفرهای غیرضروری در زمان بارندگی تاکید کرد و افزود: در پی بارندگی های برف و باران که از روز گذشته در آذربایجان غربی شدت گرفته است توصیه می شود مردم از سفرهای غیرضروری اجتناب کرده و در صورت ضرورت با رعایت نکات ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات کامل فنی و ایمنی از جمله زنجیرچرخ نسبت به تردد از جاده ها اقدام کنند.

وی با اشاره به وضعیت جوی جاده های استان عنوان کرد: در حال حاضر بارش در محورهای شاهین دژ- تکاب ، مهاباد- بوکان، پیرانشهر – سردشت، ارومیه – نقده، نقده – پیرانشهر، ماکو – بازرگان، ارومیه – سرو، پایانه مرزی تمرچین و شهرستان چالدران ادامه دارد.

فرمانی گفت: در محورهای شاهین دژ – تکاب، ارومیه – سلماس، سلماس – خوی، ارومیه – مهاباد، ارومیه – نقده، مهاباد – سردشت، پیرانشهر و پایانه مرزی تمرچین نیز وضعیت جوی به صورت مه آلود است که به همت عوامل پلیس راه و گروههای امدادی تردد در تمامی این محورهای اصلی  برقرار است.

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی با اشاره به وقوع سوانح رانندگی با تلفات زیاد طی ۲ روز گذشته در جاده های برفی این استان گفت: در این مدت ۳۲ تصادف در جاده های شمال و جنوب استان رخ داده است و بر اثر آنها هفت نفر جان خود را از دست داده اند.

فرمانی با بیان اینکه در مجموع چهار تصادف فوتی، ۱۹ تصادف جرحی و ۹ تصادف خسارتی در این مدت روی داده است ادامه داد: در ۱۹ تصادف جرحی در جاده های آذربایجان غربی، ۵۳ نفر مصدوم و به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

انسداد محور تمرچین پیرانشهر

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از انسداد محور تمرچین پیرانشهر به دلیل کولاک و برف خبر داد.

عبدالحسین علی اکبری اظهارداشت: بارش برف و کولاک موجب کندی تردد در محورها و جاده های ارتباطی استان شده و بدون زنجیر چرخ تردد در محورهای ارتباطی استان امکانپذیر نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر بعلت کولاک شدید درگردنه دوآب محور مذکو مسدود است و تقاضا می شود تا اطلاع ثانویه  از تردد در محور پیرانشهر نقده خوداری شود.

علی اکبری همچنین از مسدود بودن محور تمرچین پیرانشهر خبر داد و از رانندگان خواست از تردد در این محور به دلیل انسداد خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن جاده تردد در محور پیرانشهر سردشت فقط با زنجیر چرخ مقدور است.

وی یاد آور شد: همشهریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر با شماره تلفن ۴۴۲۲۲۱۹۶ اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پیرانشهر تماس حاصل کنند.

راهداران برای برقراری ترددهای ایمن جاده ای در تلاش هستند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار