پس از اعلام فراخوان آغاز به کار این کمپین در میان اصحاب رسانه، کمکهای نقدی و غیر نقدی آنها جمعآوری و بستههای غذایی برای بیش از 20 خانواده نیازمند و محروم که کار شناسایی آنها نیز توسط تعدادی از خبرنگاران انجام شده بود، تهیه شد.
براساس این گزارش، قرار است این بستهها همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و با حضور اصحاب رسانه میان خانوادههای شناسایی شده توزیع شود، از این رو با توجه به زمان باقیمانده آمادگی برای دریافت کمکهای نقدی و غیرنقدی از خبرنگاران مشهدی از اهالی رسانه همچون مدیران، دبیران، خبرنگاران، گرافیستها و ویراستاران دعوت میشود تا روز چهارشنبه در این طرح شرکت کنند.
گفتنی است؛ این کمپین به صورت کاملاً خودجوش و برای نخستینبار در مشهد به راه افتاده است.