نشست شهردار لنده با نیروهای ستادی

انضباط کاری ، احترام به ارباب رجوع و شفافیت مالی سه اصل مدیریت شهردار لنده

اولین نشست شهردارلنده با نیروهای ستادی شهرداری برگزار و دراین نشست شهردار اصول مدیریتی خود را عنوان و از کارکنان خواست تلاش شود نگاه مثبت افکار عمومی به شهرداری تقویت شود
کد خبر: ۵۴۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ 08 January 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد اولین نشست شهردارلنده با نیروهای ستادی شهرداری لنده برگزار و دراین نشست شهردار اصول مدیریتی خود را عنوان و از کارکنان خواست تلاش شود نگاه مثبت افکار عمومی به شهرداری تقویت شود

مختار مشهدی زاده شهردار لنده در نشست با نیروهای ستادی این شهرداری با تقدیر از زحمات و تلاش های اعضای شورا و شهرداران گذشته گفت : مهمترین عامل در پیشبرد اهداف هرنهادی تعامل و همکاری کارکنان آن مجموعه است که نتیجه این تعامل خدمات دهی مثمر ثمر به جامعه خواهد بود .

مختار مشهدی زاده با نفی کردن مقوله قومیت در امورات اداری خطاب به کارکنان یاد آور شد: انتخاب شهردار از سوی اعضای شورای شهر درآن نگاه قبیله ای وجود نداشت و توصیه میکنم
در مسیری که قراراست با هم حرکت کنیم دست هر شهروندی را بگیرد و نگاه مطرود قبیله ای را کنار بگذارید که عصر حاضر نگاه قبیله ای را برنمی تابد ازین رو که نگاه قبیله ای باعث میشود سرعت و شتاب از برای پیشرفت و آبادانی منطقه گرفته شود .

شهردار لنده خاطر نشان کرد: سه اصل مدیریتی برای شهرداری لنده انضباط کاری، احترام به ارباب رجوع و شفافیت مالی خواهند بود .

مشهدی زاده بیان داشت : اموراداری موظف است مساعل مربوطه را ماهیانه به صورت مکتوب ارائه و همچنین ایشان رعایت صرفه جویی و دقت نظر در مساعل مالی در امور مالی و ساختمان را خواستار شد .

مشهدی زاده خاطر نشان کرد : تلاش کنیم ارتقا و تقویت چهره مثبت از شهرداری نزد افکارعمومی ایجاد و نگاه گذشته به شهرداری تغییر کند که لازمه آن درنظر داشتن سه اصل مهم انضباط کاری ، احترام به ارباب رجوع و شفافیت مالی خواهند بود.

شهردار لنده درپایان با اشاره به مهمترین برنامه های شهرداری گفت : تعیین تکلیف ساختمان قدیم شهرداری ، ساماندهی بازار هفتگی ، پایانه مسافربری و آرمستان و همچنین فعالیت های عمرانی در راستای ایجاد رفاه اجتماعی از قبیل ساماندهی پارک امید، کارخانه آسفالت و ترمیم کوچه ها ،خیابانها و معابر شهر در دستور کار قرار خواهند گرفت .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
آقای مشهدی زاده ببینیم وتعریف بکنیم اول تعامل وتفاهم رادرشورا ایجادکن (ایندغل دوستان که می بینی @مگسان ندگردشیرینی)
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۸
الحمدالله شهردار محترم سه اصل مدیریتی که بیان فرمودند را خودشون دارند وپایبند هستند
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار