ثبت‌نام یک هزار و 300 نفر از دانشگاهیان لرستان برای اعزام به عتبات عالیات

مسئول ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاه‌های لرستان از ثبت‌نام یک هزار و 300 نفر از دانشگاهیان این استان برای اعزام به عتبات عالیات خبر داد.
کد خبر: ۵۴۳۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۳ 25 December 2017
مهدی مرادیان مسئول ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاه‌های لرستان، با اشاره به ثبت‌نام دانشگاهیان لرستانی جهت تشرف به عتبات عالیات، اظهار کرد: هجدهمین دوره ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان همزمان با سراسر کشور از 25 آذرماه آغاز و تا پنجم دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان، اساتید و  پرسنل دانشگاه‌های سراسر استان می‌توانند به سایت لبیک یا سامانه عمره و عتبات دانشگاهیان مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند.

مسئول ستاد عمره و  عتبات دانشگاه‌های لرستان با بیان اینکه نهم دی ماه، زمان قرعه‌کشی و اعلام نتایج عتبات دانشگاهیان خواهد بود، بیان داشت: دانشجویان در قالب 14 کاروان از هشتم بهمن‌ماه سال جاری لغایت نیمه دوم اردیبهشت سال آینده به عتبات اعزام می‌شوند.

مرادیان تصریح کرد: تاکنون یک هزار و 300 نفر ثبت‌نامی داشته‌ایم که با توجه به استقبال خوب دانشگاهیان از این طرح پیش‌بینی می‌شود تعداد نفرات افزایش یابد.

این مسوول با ابراز اینکه تمامی اعزام‌ها زمینی و از طریق مرز مهران انجام می‌شوند، یادآور شد: با توجه به اینکه فرودگاه خرم‌آباد در حال حاضر پروازی به فرودگاه نجف ندارد و همچنین نزدیکی لرستان به مرز مهران، اعزام‌ها به صورت زمینی انجام می‌شوند.

مسئول ستاد عمره و  عتبات دانشگاه‌های لرستان به پرداخت تسهیلات در راستای اعزام دانشگاهیان به عتبات خبر داد و افزود: صندوق رفاه دانشگاه به دانشجویان پذیرفته شده در سامانه لبیک تسهیلاتی در قالب وام دانشجویی پرداخت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار