استاندار قزوین:

توجه به ورزش بانوان افزایش نشاط را به همراه دارد

استاندار قزوین با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی جامعه در گرو توجه به ورزش در تمام گروه‌ها به ویژه بانوان است، گفت: با این کار می‌توان به ارتقای سلامت این قشر که مربیان فرزندان آینده هستند، کمک کرد.
کد خبر: ۵۳۲۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 02 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عبدالمحمد زاهدی در نشست مشترک معاون امور بانوان وزیر ورزش و جوانان با مسؤولان ورزش بانوان استان‌ها و نایب رئیسای بانوان فدراسیون‌های ورزشی کشور که در قزوین برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم با جدی گرفته شدن ورزش درمیان بانوان شاهد تربیت فرزندانی سالم باشیم و نشاط و شادابی جامعه هم افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه نشاط اجتماعی جامعه در گرو توجه به ورزش در تمام گروه‌ها به ویژه بانوان است، افزود: با این کار می‌توان به ارتقای سلامت این قشر که مربیان فرزندان آینده هستند، کمک کرد.

استاندار قزوین عنوان کرد: در سال‌های اخیر با وجود برخی محدودیت‌ها، حضور زنان کشور در رقابت‌های بین‌المللی پررنگ و افتخارآفرین بوده که جای خوشحالی دارد و باید موانع محدودی که در برخی مسائل وجود دارد، برطرف شود.

زاهدی گفت: مدال گرفتن ورزش بانوان در رقابت‌های بین‌المللی علاوه بر غرور و حس افتخاری که دارد، آثار ارزشمند اجتماعی فراوانی را هم به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در عرصه‌های جهانی با حضور بانوان موفقیت‌های بسیاری کسب شده که علاوه بر حس افتخار، نمونه حجاب اسلامی را هم به دیگران معرفی کرده‌ایم.

استاندار قزوین مطرح کرد: وقتی جامعه با آسیب‌های مشکلات روحی، افسردگی، کم‌تحرکی در میان دختران و زنان روبه‌رو است باید از فرصت ورزش برای حل این مسائل استفاده کنیم.

همتی یادآور شد: حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی بیانگر توانمندی و استعداد این گروه از جامعه است و با تقویت رشته‌های مختلف ورزشی باید به ارتقا سلامت جسمی و روحی جامعه کمک کنیم.

به گفته وی، باید در کنار ورزش قهرمانی به توسعه و تقویت ورزش همگانی هم توجه کرده و تحرک جسمی زنان شاغل و خانه‌دار را افزایش دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار