دومین پارک بانوان در شهرکرد احداث می‌شود

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد گفت: عملیات اجرایی احداث دومین پارک بانوان در شهر شهرکرد از سال آتی آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۵۳۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۷ 30 November 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید جلالی اظهار کرد: اهمیت دادن به ورزش بانوان درواقع ارزش نهادن به‌سلامت خانواده و جامعه است و باید برای ایجاد روحیه نشاط و ارتقاء سرانه ورزشی آن‌ها راهکارهایی اندیشید و در همین راستا شهرداری شهرکرد تصمیم به احداث پارک بانوان 2 در این شهرستان کرده است.
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد با اشاره به اینکه عملیات اجرایی احداث دومین پارک بانوان در شهر شهرکرد از سال آتی آغاز خواهد شد، تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای احداث این مجموعه حدود 100 میلیون تومان پیش‌بینی شده است.
وی افزود: ضرورت احداث این مجموعه به علت اینکه نیمی از شهروندان ما از بانوان هستند و باید به آن‌ها نیز خدمت‌رسانی کنیم هرروز بیش‌ از پیش احساس می‌شود.
جلالی گفت: پارک بانوان عرصه‌ای برای فعالیت‌های فرهنگی، مشارکتی، فراغتی-تفریحی، بهداشتی و اقتصادی مبتنی بر ارزش‌های اجتماعی و فرهنگی بانوان است و برنامه‌ریزی و طراحی در این پارک زمینه‌ساز شکوفایی، بالندگی، ایجاد اعتمادبه‌نفس و مشارکت برای بانوان خواهد بود.
مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: پارک بانوان 2 شهرکرد در زمینی به وسعت بالغ بر 29 هزار مترمربع واقع در پارک تهلیجان شمالی این شهر احداث خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار