اماکن ورزشی و تفریحی برای بانوان در گناوه افزایش می‌یابد

مسئول کمیسیون فرهنگی، ورزش و گردشگری شورای شهر گناوه گفت: اماکن ورزشی و تفریحی برای بانوان در گناوه افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۵۲۰۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 07 November 2017
فاطمه اسماعیلی اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های شورای پنجم گناوه بحث جوانان و ورزش است و این موضوع آنقدر برای شورای شهر حائز اهمیت بوده که اولین جلسه رسمی خود را با ورزشکاران، مدال آوران و افتخار آفریننان ورزشی برای رفع مشکلات آنها برگزار کرد.

وی افزود: شهر گناوه از نظر امکاناتی پایین است و ما آمده‌ایم که دست در دست هم و با همکاری و همیاری همشهریان بتوانیم امکانات تفریحی و فرهنگی شهر را افزایش داده و این معضل بزرگ را برطرف سازیم.

مسئول کمیسیون فرهنگی، ورزش و گردشگری شورای شهر گناوه بیان داشت: رویکرد و نگاه ما به ورزش بانوان متفاوت است و دوست داریم امکانات ورزشی بین آقایان و بانوان برابر باشد و این با افزایش اماکن ورزشی تفریحی برای بانوان شهر امکان پذیر است و ما به روزهای خوب و اتفاقات آینده امیدوار هستیم.

وی تصریح کرد: سالن چند منظوره و ۱۵۰۰ نفری بانوان گناوه کلنگ زنی شده است و این می‌تواند نقطه عطفی در روند رشد و موفقیت ورزشی بانوان شهر باشد و همچنین در پی رفع مشکلاتی که در مسیر ساخته پلاژ بانوان قرار دارد هستیم و قطعاً اگر استارت این پروژه نیز زده شود می‌تواند تحولی عظیم برای ورزش و تفریح بانوان گناوه باشد.

اسماعیلی اظهار داشت: در بحث ورزش بانوان من و همه اعضای شورای شهر تمام وقت و تمام وقت حمایت خواهیم کرد و برای به نتیجه رسیدن بهتر نشست های اختصاصی با حضور بانوان انجام خواهیم داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار