فرمانده انتظامی شاهرود خبر داد

دستگیری سارقی که ۵۰ میلیون پرداخت تا سرقت کند

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری فردی با ۴۰۰ میلیون ریال اقلام سرقتی توسط مأموران کلانتری ۱۲ بسیج شاهرود خبر داد.
کد خبر: ۵۱۶۲۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 29 October 2017

به گزارش تابناک سمنان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سیدمجتبی اشرفی افزود: سارق دستگیرشده بدون شناسایی و اطمینان از هویت واقعی فردی ناشناس با وی وارد معامله شده و تجهیزات بتن‌ریزی و قالب‌بندی یک ساختمان را به مبلغی بسیار کمتر از قیمت واقعی از وی خریداری کرده و شبانه با سه دستگاه نیسان، این اقلام را از ساختمان در حال ساختی در شاهرود منتقل کرده است.

وی با اشاره به اعلام سرقت مالک حقیقی این ساختمان گفت: روز بعد مالک ساختمان با حضور در محل متوجه سرقت لوازم مربوطه شده و ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و پس از بررسی‌های تکمیلی، در نهایت سارق توسط مأموران واحد تجسس کلانتری ۱۲ بسیج شناسایی، دستگیر و اقلام مسروقه نیز در انبار وی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به بازجویی‌های انجام‌شده از متهم گفت: وی با فردی که خود را مالک ساختمان و اموال مسروقه اعلام کرده است، وارد معامله شده و در نهایت بدون هیچ تحقیق و احراز هویتی فروشنده با توجه به قیمت بسیار پایین پیشنهادی فرد کلاهبردار اقلام را به قیمت ۵۰ میلیون ریال خریداری کرده و از محل انتقال می‌دهد که در نهایت پرونده در خصوص متهم تشکیل و نامبرده برای رسیدگی به بزه انتسابی به مراجع قضایی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار