مدیر آبفای سقز:

آب سقز مشکل بهداشتی ندارد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان سقز گفت: شفافیت آب این شهرستان در حد استاندارد است و بهداشتی بودن آب این شهرستان مشکلی ندارد.
کد خبر: ۵۰۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 05 October 2017

به گزارش تابناک کردستان، عباس ولایتی در گفت‌و‌گو با فارس در مورد بهداشتی بودن آب شرب سقز اظهار کرد: اصلاح فرآیندها در حد قابل قبولی انجام شده، شفافیت آب در حد استاندارد است و مشکلی وجود ندارد و این روند کاملاً توسط کارشناسان شبکه بهداشت و آزمایشگاه مرکزی شرکت کنترل می‌شود.

وی در خصوص اقدامات انجام شده این سازمان برای جلوگیری از قطعی یا کاهش فشار آب در محلات حاشیه‌ای سقز و روند مناسب این قضیه نسبت به سال‌های گذشته، گفت: سال قبل با همکاری و همراهی همکاران شرکت آبفای سقز، اقدامات و اصلاحاتی در خط انتقال، تصفیه‌خانه و شبکه توزیع آب این شهر انجام گرفت که سبب افزایش ظرفیت تا ۱۰۰ لیتر در ثانیه شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شهرستان سقز تصریح کرد: با انجام این کار، فرآیند تصفیه و همه پارامترهای آن به لحاظ بهداشتی و سلامتی مورد تأیید کارشناسان بهداشت و آزمایشگاه مرکزی شرکت قرار گرفت و مشکل کمبود فشار آب و قطعی آن در محلات قوخ، شهرک دانشگاه، تپه مالان، بهارستان بالا، حاجی‌آباد، تپه ذاکر، نشمیلان و غیره حل شد و ارتفاع آب مخازن را در سطح مناسبی نگه داشته‌ایم تا مشکلی به وجود نیاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار