حذف نیازمندان از دریافت بسته‌های امنیت غذایی

در حالی که قرار بود وزارت رفاه بسته‌های امنیت غذایی را همزمان با ماه مبارک رمضان در بین نیازمندان و مددجویان توزیع کند، اما وزارت رفاه، مددجویان بهزیستی و امداد را مستحق دریافت این تسهیلات دانسته و سایر نیازمندان را حذف کرد.
کد خبر: ۵۰۲۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۶ 20 June 2015
 پنجمین مرحله از توزیع بسته‌های امنیت غذایی در دولت یازدهم و نخستین مرحله از توزیع این بسته‌ها در سال جاری به گفته مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از امروز کلید خورد.

در حالی از امروز توزیع بسته‌های غذایی آغاز شده است که پیش از این علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش تعداد دریافت کنندگان این تسهیلات در سال جاری خبر داده بود.

ربیعی اظهار داشت که دولت سیاست حمایت بیمه‌ها از مردم در امر سلامت را دنبال خواهد کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن اشاره به اجرای سیاست‌های رفاهی دولت گفت: امسال نیز همانند سال گذشته توزیع بسته‌های امنیت غذایی در دستور کار قرار دارد و نخستین مرحله از آن تا قبل از ماه رمضان صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سال گذشته توزیع بسته‌های امنیت غذایی برای خانواده‌های تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی(بهزیستی و امداد) و همچنین خانواده‌های نیازمند در دستور کار وزارت رفاه قرار گرفت.

ربیعی بیان داشت: توزیع بسته‌های امنیت غذایی امسال نیز ادامه خواهد داشت به نحوی که این طرح در چند نوبت و در فصول مختلف انجام می‌شود.

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: در آخرین مرحله از طرح توزیع بسته‌های امنیت غذایی سال گذشته حدود 10 میلیون نفر از این طرح بهره‌مند شدند که امسال تعداد گیرندگان بسته‌های غذایی افزایش می‌یابد.

وی همچنین در خصوص توزیع نخستین مرحله از بسته‌ امنیت غذایی در سال جاری گفت: در صدد هستیم تا با تأمین اعتبارات لازم، قبل از ماه رمضان مرحله اول را اجرا کنیم.

ربیعی بیان داشت: امسال نیز همانند سال گذشته بسته‌های امنیت غذایی در چند مرحله توزیع خواهد شد که در هر مرحله و با توجه به شناسایی افراد نیازمند تعداد گیرندگان افزایش می‌یابد.

در حالی ربیعی پیش از این وعده داده بود که بسته‌های امنیت غذایی به حدود 10 میلیون نفر از نیازمندان و مددجویان توزیع می‌شود که تعدادی از نیازمندان از دریافت این تسهیلات حذف شدند!

 وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در خصوص توزیع بسته‌های امنیت غذایی در سال جاری، یکی از مسئولان در این وزارتخانه اظهار داشت: نخستین مرحله از این بسته‌ها از امروز توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در این مرحله افراد مشمول طرح حمایت غذایی با کارت بانکی یارانه نقدی به فروشگاه‌های طرف قرار داد، مراجعه و اقلام طرح را دریافت کنند.

این مسئول در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تأکید کرد: در این دوره تمام افرادی که تحت پوشش نهادهای حمایتی(کمیته امداد و سازمان بهزیستی) هستند، بسته امنیت غذایی را دریافت می‌کنند.

وی همیچنین به رقم شارژ کارت‌های یارانه بیان داشت: مبلغ شارژ شده همانند دوره‌های گذشته است.

در حالی این مسئول در وزارت رفاه از توزیع بسته‌های امنیت غذایی به مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خبر داده است، که خبری از سایر نیازمندان نیست و این سوال پیش می‌آید که حذف نیازمندان در دریافت این تسهیلات به چه علت است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار