جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین خبر داد

برگزاری 250 برنامه در هفته دفاع مقدس

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین از برگزاری 250 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در تمام شهرستان‌ها رژه هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۶۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷ 20 September 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، عباس برزگرابراهیمی در نشست خبری که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه و فرماندهان نیروهای مسلح در سالن جلسات سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس بیانگر رشادت، مقاومت، ایثار و گذشت است که باید آحاد جامعه این هفته را ارج نهند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی در هشت سال دفاع مقدس، امروز لازم است تا به شکل مطلوب برای مردم و مسؤولان تبیین شود چراکه در دوران دفاع مقدس هم رزمندگان اسلام عملاً به اقتصاد مقاومتی پایبند بودند و با خودکفایی در جنگ به پیروزی رسیدیم.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: آنچه در دفاع مقدس برجسته بوده و باید به آن پرداخته شود، روحیه دینی و توکل به خداوند بوده که لازم است تشریح شود.

برزگرابراهیمی از برگزاری 250 برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: در تمام شهرستان‌ها رژه هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این مسؤول یادآور شد: 53 یادواره شهدا هم برای هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است که باتوجه به همزمانی با ایام محرم فضای حسینی دارد.

جانشین فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین مطرح کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، محفل انس با قرآن، برگزاری جشنواره‌های هنری، اهدای خون، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهرهای استان و افتتاح چند طرح عمرانی و اقتصادی از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

برزگرابراهیمی تصریح کرد: شعار امسال هفته دفاع مقدس هم من انقلابی‌ام بوده که این شعار همان راهبردی است که مقام معظم رهبری اعلام کرده‌اند و امیدواریم در این ایام با تأسی به ائمه‌اطهار(ع) بتوانیم به نحو مطلوب هفته دفاع مقدس را برگزار کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار