کمبود مساجد، مردم شهرک مهرگان را رنج می دهد

یک فعال فرهنگی در شهرک مهرگان با بیان این مطلب اظهار کرد: برای شهری با 50 هزار نفر جمعیت نمی توان تنها 3 مسجد در نظر گرفت.
کد خبر: ۴۹۵۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴ 17 September 2017
محمدکاکاوند، فعال فرهنگی شهرک مهرگان در گفتگو با تابناک قزوین با اشاره به معضلات فرهنگی این شهرک نوساخته مسکن مهر، اظهار کرد: از ابتدا نیازهای فرهنگی شهرک مهرگان در نظر گرفته نشده و باعث شده تا برخی معضلات فرهنگی و اجتماعی را برای این شهرک و اهالی آن مشاهده کنیم.
وی افزد: مساجد پایگاه فعالیت های فرهنگی و مذهبی است اما این روزها همین پایگاه ساده فرهنگی نیز در مهرگان دیده نشده است/
کاکاوند عنوان کرد: عدم توجه به مسائل فرهنگی و در نظر نگرفتن ابزارهای لازم برای این حوزه، این شهرک و اهالی آن را با مشکل روبرو کرده است.
وی با اشاره به اینکه هیئت های مذهبی بار اساسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی این شهرک را به دوش میکشند، ادامه داد: برای یک شهرکی که قرار است میزبان 50 هزار با فرهنگ های مختلف باشد تنها 3 مسجد در نظر گرفته شده است و این نسبت خوبی نیست.
این فعال فرهنگی با اشاره به تشییع و تدفین دو شهید گمنام در این شهرک، بیان کرد: امیدواریم مزار این دو شهید به محلی برای تجمیع فعالیت های فرهنکی تبدیل شود.
کاکاوند اضافه کرد: عطش مردم در استقبال از فعالیت های فرهنگی در شهرک مهرگان بسیار بالا است و این نیازمند این امر است که همه مسئولین پای کار بیایند و به دنبال راه حلی برای حل مشکلات فرهنگی شهرک مهرگان با برگزاری برنامه های فرهنگی باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار