4 کشته و 7 مصدوم در حوادث رانندگی روز گذشته قزوین

رئیس پلیس راه استان قزوین از وقوع سه فقره تصادف و کشته شدن چهار تن و مصدومیت هفت نفر در این سوانح رانندگی در استان خبر داد.
کد خبر: ۴۸۹۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲ 04 September 2017
به گزارش تابناک قزوین به نقل از ایسنا منطقه قزوین، سرهنگ نصرالله بیگلری رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: ماموران پلیس راه پس از اعلام خبر واژگونی یک خودرو "پراید" در جاده اصلی روستای " یاری آباد به سمت " بوئین زهرا "بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود : با حضور ماموران در محل مشخص شد سواری پراید با چهار سرنشین به دلیل عدم توجه به جلو واژگون ، که بر اثر این حادثه راننده و سه سرنشین مصدوم و یکی دیگر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در صحنه فوت و مصدومان توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیگلری خاطر نشان کرد: در حادثه دیگری که در لاین شمالی آزاد راه " قزوین- زنجان "به وقوع پیوست یک دستگاه خودرو پراید با سه سرنشین نرسیده به سه راهی "ضیاءآباد" به دلیل بی احتیاطی راننده و عدم توجه به جلو واژگون و راننده و سرنشینان مصدوم و پس از انتقال به بیمارستان یکی از سرنشینان به علت شدت ضربات وارده جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد : برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت در جاده روستای "کهک" به " دیال آباد" در شهرستان تاکستان راکب و ترک نشین موتور سیکلت به علت شدت جراحات وارده پس از انتقال به بیمارستان فوت کردند.

رئیس پلیس راه در پایان گفت: کارشناسان علت این حادثه را بی احتیاطی از جانب راننده سواری پراید ناشی از انحراف به چپ نسبت به موتور سیکلت اعلام کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار