چهارمین تقابل یحیی با برانکو/ یحیی به دنبال تداوم شکست ناپذیری

روز پنجشنبه دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته دوم لیگ برتر دوره هفدهم، مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.
کد خبر: ۴۷۰۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ 01 August 2017
به گزارش تابناک تبریز، سه دوئل قبلی برانکو و یحیی گل محمدی حکایت از برتری مطلق گل محمدی مقابل برانکو دارد.سه بازی که ذوب آهن با یحیی توانست شکست ناپذیر باشد.
 
پرسپولیس طی دوفصلی که با برانکو در فوتبال ایران حضور دارد، سه بار مقابل تیم هایی که یحیی گل محمدی سرمربی  آنها بوده قرار گرفته و دو باخت و یک مساوی به دست آورده است.
 


تراکتورسازی در بازی هفته اول در حالی که بازی خوبی را ارائه داد و به اذعان همین برانکو تراکتور می توانست بالای 4 گل به حریف جنوبی خود میزد اما  در اهواز مقابل استقلال خوزستان شکست خورد و عبدالله ویسی سرمربی استقلال خوزستان در پایان بازی عنوان کرد که تیمش با خوش شانسی در این مسابقه پیروز شده است.
 
کیفیت تراکتورسازی در اولین بازی نشان داد که این تیم با گل محمدی می تواند لقمه گلوگیری برای پرسپولیس باشد آن هم در حالی که باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف سرخ های تهرانی برود.
 
 برتری محسوس تراکتور در خانه

تراکتورسازی و پرسپولیس در مجموع 18 بازی خود، 9 بار در تبریز به مصاف هم رفته‌اند. پرسپولیس در دوره اول و ضعیف‌ترین فصل حضور تراکتورسازی در لیگ برتر، توانست این تیم را با نتیجه یک-صفر در تبریز شکست دهد. تراکتورسازی در این فصل راهی لیگ دسته یک شد.

پس از بازگشت تراکتورسازی به لیگ برتر، این تیم عملکرد خود را بهبود بخشیده و در 8 دیدار دیگری که میزبان پرسپولیس بوده، 5 برد، 2 مساوی کسب و تنها یک شکست تجربه کرده است. تراکتورسازی در مجموع بازی‌های خانگی خود مقابل پرسپولیس، 11 گل زده و 5 گل دریافت کرده است.

 در مجموع تقابل های این دو تیم در لیگ برتر تراکتور 9 بار، پرسپولیس 7 بار برنده شده و دو دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار