روز دختر بهانه ای برای توجه بیشتر به نقش دختر در خانه و خانواده است

حجت الاسلام نور الله ولی نژاد گفت: روز دختر بهانه ای برای توجه بیشتر به نقش دختر در خانه و خانواده است.
کد خبر: ۴۶۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 27 July 2017
حجت الاسلام نور الله ولی نژاد گفت: روز دختر بهانه ای برای توجه بیشتر به نقش دختر در خانه و خانواده است.

حجت الاسلام نور الله ولی نژاد با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت معصومه (س)  و امام رضا(ع) اظهارداشت: دختران باید بدانند که در مکتب اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران نقش بسیار مهمی دارند و باید به این نقش مهم آگاه باشند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: دختران در خانواده هم می توانند نقش عزتمند و یا نقش زلت بار داشته باشند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان گفت:اگر دختران با حجاب و عفاف در جامعه حاضر شوند موجب عزت،سربلندی و آبروی خانواده ها می شوند و اگر در غیر این عمل کنند موجب سر افکندگی خانواده ها و والدین خواهند شد.

ولی نژاد اظهار داشت:دختران می توانند با حجاب و عفاف در رفتار خود موجبات سربلندی خانواده هایشان را فراهم کنند و از سویی دیگر اگر دچار رذایل شوند خانواده ها را بی آبرو خواهند کرد.

وی با تاکید بر این نکته که دختران باید با رفتار و منش اسلامی به خانواده های خود آبرو و عزت دهند،افزود:بی حجابی ابتذال است و ابتدال کوچکی است و این کوچکی موجب کوچک شدن خانواده ها می شود. 

عضو شورای فرهنگ عمومی استان با بیان این  نکته که گرگ های زیادی در کمین هستند،بیان کرد: دختران باید خود را از گرگ های سر راه کمین کرده نجات دهند.

وی اضافه کرد:دختران باید خود را از افراد سود جو و فرصت طلب  و انسان هایی با خوی وحشی گری مراقبت کنند .

این مقام استانی تصریح کرد: دختران جامعه ی ما مادران آینده جامعه ما هستند و چون مادران مقدسند دختران نیز مقدسند و نباید اجازه داد که این قداست شکسته شود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در کمین شکستن این قداست هستند، اذعان داشت: غر ب از زن به عنوان یک کالا استفاده می کند زن کا لا نیست و دختر و زن سرمایه خانواده،عزت خانواده و بقای خانواده است.

ولی نژاد گفت: غرب خیر خواه و دلسوز جامعه نیست و امیدوارم دختران جامعه توجه داشته باشند که تحت تبلیغات سوء دشمنان قرار نگیرند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار