معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد خبر داد؛

اجرای ۲۳۵ پروژه توسط دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خراسان‌رضوی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: هتلینگ بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع از بیمارستان‌ها در مشهد و شهرستان‌های خراسان‌رضوی، اجاری ۲۳۵ پروژه در خراسان‌رضوی که تاکنون ۷ هزار مترمربع از آن به پایان رسیده و مابقی تا پایان مهرماه به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۴۶۷۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵ 26 July 2017
به گزارش تابناک رضوی، سید محمدحسین بحرینی طوسی صبح امروز در ارتباط با دستاوردهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه عمران سلامت اظهار داشت: در ۴ سال اخیر هزار و ۲۰۰ تخت بیمارستانی در مشهد و شهرستانهای خراسان‌رضوی شامل بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع)، ۲۱۷ تختخوابی اکبر، ۳۵  تختخوابی خلیل‌آباد، ۳۲ تختخوابی باخرز، ۱۱۰ تختخوابی فریمان و توسعه ۵۳ تختخوابی بیمارستان درگز را شامل می‌شود به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان این که ساخت ۷ کلینیک ویژه و اتمام ۴ کلینیک دیگر تا پایان شهریورماه ۹۶ انجام می‌شود، تصریح کرد: همچنین توسعه فضای آموزشی بالغ بر ۲۵ هزار مترمربع در دانشگاه داروسازی مشهد، توسعه دانشگاه علوم پزشکی و طب سنتی مشهد انجام شده است.

بحرینی با بیان این که احداث ۵ هزار مترمربع مرکز غربالگری سرطان در حال انجام است، اظهار داشت: توسعه و بهسازی ۸ هزار و ۷۰۰ مترمربع بلوک زایمان در مشهد و سایر شهرستان‌ها، توسعه ۸ هزار و ۶۰۰ متر مربعی اورژانس‌ها بیمارستان‌های طالقانی، کامیاب، هاشمی‌نژاد مشهد با میانگین رشد ۸۵ درصدی تاکنون صورت گرفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار