بهسازی و مرمت تاسیسات آبی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد

کد خبر: ۴۶۳۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 20 July 2017
مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاسیسات آبی شهرهای این استان مرمت و بهسازی می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد، سید علی لدنی‌نژاد اظهار داشت: امسال عملیات بهسازی و مرمت تاسیسات آبی شهر لنده انجام و یکی از پروژه‌های موثر آبفای لنده در سال جاری تقویت و مرمت خط انتقال و شبکه توزیع آب شهر بود.

وی تعویض بیش از 90دستگاه کنتور خراب را از دیگر فعالیت‌های اناجم شده در لنده طی چهار ماه اخیر دانست و افزود: در همین مدت بیش از 60 مورد رفع شکستگی شبکه توزیع و انشعاب در سطح شهر لنده انجام گرفت.

مدیرعامل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با انجام عملیات کف شکنی دو حلقه چاه تامین آب شرب لنده دبی این دو چاه افزایش و مشکلات مربوط به کمبود آب شهر برطرف شد.

لدنی‌نژاد با بیان اینکه با انجام این عملیات شاهد افزایش 60 لیتر بر ثانیه‌ای خروجی چاه های لنده بودیم تصریح کرد: با انجام این کار و مدیریت شبکه توزیع آب شهر لنده از وضعیت تنش آبی خارج و هم اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 20 درصد شهر دهدشت زیرپوشش شبکه جمع آوری فاضلاب قرار دارد، ادامه داد: بر اساس مطالعات انجام شده باید بیش از 120 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در سطح شهر دهدشت اجرا شود.

لدنی‌نژاد با برشمردن مزایای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب شهری اظهار داشت: ارتقاء بهداشت عمومی شهر و حفظ محیط زیست، جلوگیری از آلودگی منابع آب زیر زمینی و بازگشت مجدد آب به چرخه طبیعت از مهم ترین مزایای اجرای شبکه فاضلاب است.

وی بیان کرد: خوشبختانه با تدابیری که در زمینه فروش و واگذاری انشعاب فاضلاب توسط آبفای دهدشت صورت گرفت، شهروندان دهدشتی استقبال خوبی در زمینه خرید انشعاب و اتصال به شبکه فاضلاب دارند.

لدنی‌نژاد با بیان اهمیت جلوگیری از هدر رفت منابع آبی عنوان کرد: توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب از بهترین روش‌ها برای جلوگیری از هدر‌رفت این کالای با ارزش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار