همزمان با سراسر کشور

رقابت 7 هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی برای ورود به مدارس نمونه دولتی

همزمان با سراسر کشور ، آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی با شرکت 7 هزار داوطلب در استان کهگیلویه و بویراحمد ، برگزار می شود.
کد خبر: ۴۴۹۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱ 28 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : آزمون ورودی مدارس دولتی در دو مقطع متوسطه اول و دوم با حضور 7 هزار دواطلب برگزار خواهد شد.
مظفر افراشته گفت : از این تعداد 3 هزار و 569 نفر از پایه نهم برای ورود به پایه ی دهم متوسطه دوم در این مدارس که شامل هزار و 838 دختر و هزار و 731 پسر می باشتد ، به رقابت می پردازند.
برافراشته در ادامه افزود : 3 هزار و 832 نفر از این داوطلبین نیز مربوط به متقاضیان پایه ششم ابتدایی برای ورود به پایه هفتم می باشد که از این تعداد 2 هزار و 137 پسر و هزار و 695 نفر هم دختر می باشند.
 
رقابت 7 هزار داوطلب کهگیلویه و بویراحمدی برای ورود به مدارس نمونه دولتی 

وی با اشاره به زمان برگزاری آزمون گفت : این آزمون راس ساعت 9 صبح روز جمعه مورخ 96/4/9 و همزمان با سراسر کشور در 37 حوزه ی امتحانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
رئیس اداره سنجش ، اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: کارت ورود به جلسه آزمون نیز تا روز پنج شنبه  ساعت 8 صبح صادر می شود که داوطلبین با مراجعه به آدرس اینترنتی www.kbazmoon.ir می توانند اقدام به تهیه کارت ورود به جلسه خود نمایند.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار