اعلام آمادگی فرودگاه ارومیه برای اعزام و پذیرش بیش از ۲ هزار حاجی

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: فرودگاه ارومیه در موسم حج امسال میزبان ۲ هزار و ۲۶۶ زائر بیت‌اله الحرام می‌شود. این مسافران همگی از استان آذربایجان غربی هستند.
کد خبر: ۴۴۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶ 20 June 2017
به گزارش تابناك آذربايجان غربي:

کمال پرهیزکار در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عنوان کرد: پروازهای حج امسال در فرودگاه ارومیه از نیمه دوم مردادماه  برقرار می‌شود و در بخش‌های عملیاتی و دستگاه‌های کمک ناوبری، این فرودگاه آمادگی لازم را دارد.

وی با بیان اینکه ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه در حال بازسازی است، ادامه داد: اکنون پروازهای داخلی و خارجی این فرودگاه از طريق ترمینال خارجی انجام می‌شود. تاکنون بازسازی ترمینال داخلی فرودگاه ارومیه ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیمانکار قول آماده شدن آن را تا پایان تیرماه امسال آن تحویل دهد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: امسال ۲ هزار و ۲۶۶ مسافر از این فرودگاه راهی سرزمین وحی می‌شوند. قطعا این مسافران از طریق ترمینال‌های داخلی و خارجی فرودگاه ارومیه اعزام و پذیرش می‌شوند.

وی اضافه کرد: هنوز زمان دقیق شروع و پایان پروازهای حج و ایرلاین آن هنوز تعیین نشده است و به زودی اعلام می‌شود. همگی این مسافران از اهالی استان آذربایجان غربی هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار