ظرفیت کاروان‌های حج تمتع سال 96 استان تکمیل شد

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه از تکمیل ظرفیت کاروان‌های حج تمتع سال 1396 استان خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳ 12 June 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از ایرنا،'حامد دارابی' روز دوشنبه در گفتگو افزود: ثبت نام از دارندگان فیش های حج که از 2 هفته پیش آغاز شده بود، به حمدالله امروز کلیه ظرفیت کاروان های استان کرمانشاه تکمیل شد.

وی اظهار کرد: برنامه ریزی لازم برای اعزام زائران به سرزمین وحی صورت گرفته و برای همه کاروان‌ها، هتل اختصاص داده شده و معاینات پزشکی و آموزش زائران اهل سنت از ابتدای ماه مبارک آغاز شده و امور پزشکی و آموزش کاروان های اهل تشیع نیز از دهه سوم ماه مبارک رمضان عملیاتی خواهد شد. 

دارابی تصریح کرد: مرکز پزشکی حج و زیارت جمهوری اسلامی ایران نیز در سال جاری با عنایت به تجربیات سال های قبل برنامه ریزی لازم را برای ارائه خدمات شایسته به حجاج گرامی خواهد داشت و به همین منظور در حج سال جاری 2 بیمارستان در کنار درمانگاه های شهرهای مکه و مدینه و مطب‌ها در هتل‌های مختلف شهر مکه نیز به زائران خدمات ارائه خواهند کرد.

وی در پایان افزود: یک هزار زائر حج تمتع 96 استان کرمانشاه در قالب هفت کاروان شامل سه کاروان اهل سنت و چهار کاروان شیعه، از 27 مرداد ماه و از طریق فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار