نایب‌ رئیس فدراسیون ورزش کارگری:

شرکت ۲۲۷ ورزشکار در مسابقات جهانی ورزش‌های کارگری قطعی شد

نایب‌ رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: شرکت ۲۲۷ ورزشکار کشورمان در مسابقات جهانی ورزش‌های کارگری قطعی شده است و نخستین کاروان تیم ملی کارگری ایران ۲۱ خردادماه به لتونی اعزام می‌شود.
کد خبر: ۴۳۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴ 29 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، بیژن شفیع‌خراسانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره وضع کاروان ورزش کارگری برای شرکت در مسابقات جهانی اظهار کرد: لتونی، میزبان مسابقات جهانی کارگری است و ۲۲۷ ورزشکار در رشته‌های مختلف با کمک حامیان و حمایت‌هایوزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مسابقات جهانی لتونی اعزام خواهند شد.

وی با تأکید بر اینکه نخستین کاروان تیم ملی کارگری ایران ۲۱ خردادماه به این مسابقات اعزام خواهد شد، تصریح کرد: بزرگ‌ترین کاروان ورزش کارگری در این دوره در مسابقات جهانی حضور پیدا خواهد کرد و امیدواریم موفقیت‌های خوبی کسب کنیم.

نایب‌ رئیس فدراسیون ورزش کارگری با اشاره به اینکه کاروان ۲۲۷ نفری ورزش کارگری ایران اعزامی به مسابقات جهانی لتونی متشکل از 6 تیم بانوان و ۱۳ تیم آقایان است، افزود: تیم‌ها در اردوهای خود به سر می‌برند و دومین بار است که در این پیکارها حضور پیدا خواهیم کرد.

شفیع‌خراسانی با بیان اینکه ورزشکاران ما در برخی از رشته‌ها برای نخستین بار قدم در میدان مسابقات جهانی خواهند گذاشت، تصریح کرد: ازجمله این رشته‌ها باید به شطرنج اشاره کرد و خوشبختانه از قابلیت‌های خوبی در این رشته‌ها برخوردار هستیم.

وی با تأکید بر اینکه تیم‌های فوتبال کارگری ایران در مسابقات جهانی لتونی از عنوان قهرمانی گذشته خود دفاع می‌کنند، اضافه کرد: امیدواریم در لتونی هم شاهد تکرار موفقیت‌ها و قهرمانی‌های ایران باشیم.

نایب‌ رئیس فدراسیون ورزش کارگری اظهار کرد: تیم‌های والیبال آقایان و بانوان ایران هم تجربیات خوبی دارند و انتظار درخشش از آن‌ها داریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار