رئیس پلیس آگاهی سمنان خبر داد

برادر و خواهر سارق در دام پلیس گرمسار

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان از دستگیری یک برادر و خواهر سارق در گرمسار خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸ 23 May 2017

به گزارش تابناک سمنانبه نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، محمداسماعیل حداددباغی گفت: در پی شکایت چند شهروند گرمساری مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانک، لوازم قیمتی و ... از داخل آرایشگاه‌های زنانه، مأموران پلیس آگاهی گرمسار با تشکیل یک تیم زبده این موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شد در زمان سرقت یک خودروی پراید در مقابل در آرایشگاه منتظر سارق یا سارقان بوده است و این موضوع موجب کشف چند سرنخ از این موضوع شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در نهایت با پیگیری‌های مستمر توانستند یک برادر و خواهر جوان را که اهل و ساکن یکی از استان‌های همجوار بودند، شناسایی و در یک عملیات غافل‌گیرانه آن‌ها را دستگیر کنند.

حداددباغی افزود: در بازجویی از این برادر و خواهر مشخص شد که یکی از آن‌ها (خواهر) برای گرفتن نوبت آرایشگاه برای مراسم عروسی وارد آرایشگاه‌ها می‌شد و در یک فرصت مناسب عابر بانک‌ها، اموال قیمتی و مبالغی که داخل دخل آن‌ها بود، را سرقت می‌کرد و بلافاصله خارج و به‌وسیله برادر خود که بیرون از آرایشگاه منتظر وی بود، از محل متواری می‌شدند.

وی در پایان گفت: این دو نفر به هشت فقره سرقت از پنج آرایشگاه زنانه اعتراف کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار