برگزاری بزرگداشت سردار اکبر دانشیار در ایلام

سردار قربانی گفت: عشق به شهادت طلبی و دفاع از کیان اسلام و خاک پاک ایران عزیز بود که با این انگیزه های قوی دشمنان شرق و غرب مقهور توان رزمندگان ما شدند.
کد خبر: ۴۱۰۵۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰ 19 April 2017

به گزارش  تابناک ایلام؛سردار مرتضی قربانی در آیین یادبود سردار «اکبر دانشیار» بنیانگذار سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه عزت و سربلندی ایران اسلامی در منطقه و جهان از همان بدو شکل گیری انقلاب تاکنون تنها در سایه اطاعت از ولایت‌فقیه، امام و رهبری به وجود آمده است، اظهار کرد: سربلندی ایران در همه برهه‌ها به ویژه در دوران دفاع مقدس یک معجزه الهی است .

وی افزود: باید همه ما برای افزایش اقتدار و عزت کشور و دین مبین اسلام تلاش و تکاپوی مضاعف داشته باشیم و این عزت تنها با اقدام عملی و رعایت دقیق موازین شرع و اسلام امکان پذیر است .

قربانی اضافه کرد: رمز پیروزی رزمندگان در زمان دفاع مقدس را باور و اعتقاد قلبی آنها به اطاعت از ولایت فقیه، عشق به شهادت طلبی و دفاع از کیان اسلام و خاک پاک ایران عزیز بود که با این انگیزه های قوی دشمنان شرق و غرب مقهور توان رزمندگان ما شدند. 

وی ادامه داد: همان روحیه شهادت طلبی و دفاع از مرزهای اسلام همچنان در بین مردم ایران مثل دوران دفاع مقدس موج می‌زند و جوانان دلیر و نترس ایرانی هم اکنون خارج از مرزهای سیاسی کشور در دفاع از اسلام و دین خداوند مشغول سربازی و جانبازی هستند .

این یادگار هشت سال دفاع مقدس تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس کلاس درسی ارزنده و با ارزش برای ملت و جوانان نسل کنونی و نسل‌های آتی است و ایران در زمان جنگ هشت ساله تجارب ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف چون ایثار، شهادت، جانبازی کسب کرد و مردم در مقطع کنونی و نسل های بعد باید از این تجارب درس بگیرند .

یادگار دفاع مقدس یادآور شد: البته مسئولان و به ویژه مردم قدرشناس ایران اسلامی همواره ارج و قرب ویژه‌ای برای شهدا و ایثارگران و خانواده‌های آنها قائل هستند و برگزاری یادواره‌ها و یادبودهایی که برای شهدا برگزار می‌شود خود گویای این مساله است که شهدا برای همیشه در ذهن ملت ماندگار و ابدی هستند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار