200نفر از مردم ابرکوه به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند

200 نفر از اقشار مختلف مردم شهرستان ابرکوه روز شنبه در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۳۹۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 25 March 2017
به گزارش تابناک یزد،این افزاد طی پنج روز از مناطق عملیاتی شلمچه، هویزه، دهلاویه، طلائیه، شوش و اندیمشک بازدید و از نزدیک با جانفشانی های شهدا و ایثارگران آشنا می شوند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه روز شنبه در آیین بدرقه کاروان راهیان نور به مناطق جنگی و دوران دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: اردوهای راهیان نور در روحیه نسل جوان بسیار تاثیر گذار است و جوانان را در برابر تهاجم وشبیخون فرهنگی ایمن می سازد .
سرگرد پاسدارعلی فاتحی اظهارکرد: اردوهای راهیان نور، گامی بزرگ در راستای آشنایی نسل جوان با فرهنگ با ایثار و شهادت بسیجیان و رزمندگان است.
وی افزود: شهدا و ایثارگران در طول هشت سال دفاع مقدس با ایثار و از خود گذشتگی و همچنین در شرایط تحریم با دست خالی اما توکل به خداوندمتعال در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند و دشمنان سر تا پا مسلح را به زانو درآوردند .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه از اعزام بیش از یکهزار و 200 نفر ازخانواده های معظم شهدا ، دانشجویان ، دانش آموزان بسیجی واقشار مختلف مردم ابرکوه در قالب کاروان راهیان نور در سال گذشته خبر داد.
ابرکوه با 51 هزار نفر جمعیت در140کیلومتری جنوب غربی شهر یزد و در مسیر جاده اصلی یزد شیراز قرار دارد و فاصله این شهر تا شیراز 300 کیلومتر و تا اصفهان 280 کیلومتر است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار