هفت زندانی با کمک خیرین به آغوش خانواده بازگشتند

مسئول انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آبدانان از آزادی هفت زندانی بدهکار مالی در سال جاری خبر داد و گفت: این تعداد زندانی با کمک های مردم نیک اندیش و خیرین این شهرستان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.
کد خبر: ۳۹۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 15 March 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛ یاور طاهری روز چهارشنبه در حاشیه توزیع سبدهای غذایی میان خانواده زندانیان این شهرستان اظهار کرد: امسال همچنین 700 میلیون ریال به خانواده زندانیان این شهرستان کمک مالی شده است.
 
وی افزود: این کمک ها با مساعدت خیرین محلی و انجمن مرکزی حمایت از زندانیان و با هماهنگی دادگستری آبدانان در قالب سه نوبت توزیع سبد مواد غذایی و کمکهای نقدی به 40 خانوار نیازمند که سرپرستان آنها در اثر جرایم غیر عمد و محکومیت های مالی در زندان هستند، پرداخت شد.
 
طاهری تاکید کرد: برای توانمند سازی خانواده های زندانیان و استقلال اقتصادی آنها با هماهنگی مدیران عامل بانک های استان ایلام امسال 2 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره با هدف فعالیت های اقتصادی و راه اندازی واحد تولیدی صنایع دستی و مشاغل خانگی به این خانواده ها پرداخت شده است.
 
مسئول انجمن حمایت از زندانیان شهرستان آبدانان، حمایت های قضایی، نظارت های تحصیلی و تربیتی و مساعدت های بهداشتی و درمانی را از مهمترین خدمات انجمن به خانواده های زندانیان اعلام کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار