مسؤول واحد آتش‌نشانی آبیک:

انفجار مواد محترقه 2 جوان آبیکی را روانه بیمارستان کرد

مسؤول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبیک گفت: دو جوان آبیکی بر اثر سوختگی ناشی از انفجار مواد محترقه در دستانشان مجروح و روانه بیمارستان شدند.
کد خبر: ۳۹۵۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰ 15 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، علی جباری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبیک اظهار داشت: دو جوان که در حیاط منزل مسکونی مشغول ساخت نارنجک دست‌ساز با مواد محترقه بودند، بر اثر انفجار مجروح شدند.

وی افزود: به محض اطلاع وقوع حادثه انفجار مذکور، مأموران آتش‌نشانی در محل حاضر شده و نسبت به جمع‌آوری مواد محترقه اقدام لازم را انجام دادند.

مسؤول واحد آتش‌نشانی خدمات ایمنی شهرداری آبیک ادامه داد: مجروحان انفجار مذکور که در حیاط یک منزل مسکونی واقع در بلوار امام حوالی درمانگاه بیاضیان دچار حادثه شده بودند از ناحیه سر و صورت دچار سوختگی شده بودند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان ولیعصر(عج) شهر آبیک منتقل شدند.

جباری بر پرهیز نوجوانان و جوانان از مواد محترقه غیرمجاز تأکید کرد و گفت: از شهروندان آبیکی به ویژه نوجوانان و جوانان درخواست می شود به احترام شهدای آتش‌نشان استفاده از مواد محترقه و آتش‌زا دوری کرده و چهارشنبه آخر سال را به کام خود، خانواده خود و دیگران تلخ نکنند.

به گزارش فارس، برای انتقال سریع مجروحان حادثه بالگرد اورژانس هوایی از قزوین در آبیک فرود آمد تا هر‌چه سریع‌تر مصدومان را به بیمارستان شهید رجایی قزوین منتقل کرده و مورد درمان قرار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار