همدلی و همزبانی را محقق کنیم

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارايی در استان یزد، همزمان با هفته ارتباطات و روابط عمومی به میزبانی اداره کل گمرک اين استان برگزار شد.
کد خبر: ۳۹۵۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹ 26 May 2015
به گزارش تابناک یزد، "سید اصغر چاوشی زاده" مدیر کل گمرک استان یزد در این نشست با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی، اظهار كرد: برگزاری چنین نشست‌هايی ضمن ایجاد وحدت و انسجام باعث همدلی و هم زبانی بین دستگاه‌ها می‌شود.

وی با تاکید بر هدف‌گذاری برای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارايی، خاطرنشان کرد: اگر هدف شورای هماهنگی مشخص باشد می‌توان براساس آن برنامه‌ریزی کرد و گام برداشت.

چاوشی زاده با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نام همدلی و هم زبانی، دولت و ملت، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارايی در سال جدید را می‌توان با توجه به شعار سال جدید، همدلی و هم زبانی دولت و ملت تعیین کرد.

مدیر کل گمرک استان ادامه داد: نقش روابط عمومی‌ها در ایجاد همدلی و هم زبانی در داخل و بیرون سازمان بسیار برجسته است و شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارايی باید در برنامه‌های مختلف خود به این موضوع توجه کند و اثربخشی لازم را در این زمینه داشته باشد.

وي در بخش دیگری از سخنانش به نقش اطلاع رسانی به عنوان یکی از بخش‌های مهم فعالیت روابط عمومی‌ها اشاره و پیشنهاد کرد: وب سایت مشترکی توسط  شورای یاد شده طراحی شود تا مرجع اطلاع رسانی برای مجموعه دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارايی  باشد.

چاوشی زاده همچنین با بیان این که حوزه سازمانی وزارت امور اقتصاد و دارايی بسیار گسترده است و بخش‌های مختلف آن ارتباط وسیعی با مردم دارند، خاطرنشان کرد: آحاد مردم به نوعی به مجموعه دستگاه‌های وزارت امور اقتصاد و دارايی مراجعه دارند لذا تشکیل یک مرجع مشترک پاسخگویی در سال همدلی و هم زبانی دولت و ملت، از نیازها و ضروریات است تا مشکلات و نظرات مردم به این مرجع منعکس، ثبت، پیگری و پاسخ داده شود.

"احمد جعفری" دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان یزد هم در این نشست با قدردانی از میزبانی اداره کل گمرک استان، تشکیل این شورا را در راستای سیاست اطلاع‌رسانی جامع وزارت امور اقتصادی و دارایی بیان کرد.

وي گفت: این شورا برای اولین بار در کشور حدود یک سال پیش در  استان یزد شکل گرفت و فعالیت‌هایی در زمینه هم اندیشی، کارها و  نشست های مشترک داشته است.

وی با ارائه گزارشی از روند فعالیت این شورا ارائه کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت فعالیت‌های مشترکی توسط این دستگاه‌ها انجام شود.

جعفري، همفکری و وحدت بیشتر مجموعه های اقتصادی را از اهداف تشکیل این شورا بیان کرد و گفت: فراهم کردن زمینه نشست‌های مشترک مدیران این دستگاه‌ها، برگزاری نشست مشترک خبری با حضور اصحاب رسانه، نشست‌های علمی، فعالیت های پژوهشی و تحقیقاتی، برگزاری جشن‌های مناسبتی، چاپ ویژه‌نامه و راه‌اندازی سامانه‌ها و پایگاه اطلاع‌رسانی از جمله اهداف و برنامه‌های این شوراست و امیدواریم با همراهی و همکاری این مجموعه به اهداف مورد نظر دست یابیم.

در این نشست که مدیران روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی حضور داشتند در خصوص برنامه‌های مشترک در سال جدید بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

يادآور مي‎‎شود؛ شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصاد و دارائی شامل اداره کل امور اقتصادی و دارائی، اداره کل گمرک استان یزد، اداره کل امور مالیاتی، شورای هماهنگی بانک‌ها، شورای هماهنگی بیمه‌اي،  بورس منطقه‌ای و اموال تملیکی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار