مدیرکل تبلیغات اسلامی اصفهان:

مسئولان به فرهنگ سازی شتاب دهند

تابناک: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: زمان بر بودن تغییر و تحولات فرهنگی اشتباه است و مسئولان فرهنگی باید به فرهنگ سازی، سرعت و شتاب بیشتری بدهند.
کد خبر: ۳۸۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶ 25 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی کاشان، حجت الاسلام سیدمحمود فقیهی در نشست مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان اصفهان در مشهداردهال کاشان اظهار داشت: امروز، جبهه اصلی جنگ دشمن، جبهه فرهنگی است.

وی افزود: تجربه هشت سال دفاع مقدس و عملکرد بسیجیان نشان داد که دشمن در جنگ نظامی، در برابر دلاورمردان ایران ناتوان است و هیچ گاه به پیروزی نخواهد رسید، لذا از جبهه فرهنگی وارد شده تا به ایران اسلامی ضربه بزند.

حجت الاسلام فقیهی با اشاره به اینکه ترفندهای فرهنگی دشمن هر روز شکل جدیدی به خود می گیرد، تاکید کرد: در جنگ نرم، افکار و عقاید جامعه، هدف قرار می گیرد و روحانیون با آگاه سازی جوانان و نوجوانان از اهداف و توطئه های شوم دشمن و تثبیت عقاید، می توانند در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام فقیهی افزود: دشمنان به فرموده رهبری به دنبال سلطه فرهنگی بر جامعه هستند و روحانیون با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و سیره اهل بیت (ع) این توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اینکه تغییر فرهنگ های غلط عامیانه، کار سخت و دشواری است، تصریح کرد: ملاک ما در سازمان تبلیغات اسلامی در فرهنگ سازی، سرعت بخشی به امور فرهنگی است.

وی افزود: تبلیغات اسلامی اصفهان از سال گذشته برنامه آموزش مدیران هیات های مذهبی را آغاز کرده و امسال نیز آموزش تخصصی مدیران و رابطین فرهنگی هیات ها را در اولویت قرار داده است.

نشست مدیران تبلیغات اسلامی استان اصفهان در حرم مطهر حضرت سلطانعلی بن امام محمد باقر (ع) اردهال کاشان برگزار شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار