معاون استاندار قزوین:

اقامتگاه‌های رسمی در قزوین اولویت نخست اسکان مسافران است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: اقامتگاه‌های رسمی اولویت نخست در اسکان مسافران بوده که بخشی از مشکلات در زمینه مرتفع شده و همه مسؤولان باید همکاری لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۳۸۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷ 05 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، علی فرخزاد در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان قزوین که در هتل ایرانیان برگزار شد، اظهار داشت: موضوع گردشگری در توسعه استان قزوین اثرگذار بوده و باید مورد توجه جدی همه مسؤولان این استان قرار گیرد.

وی افزود: استان قزوین در ابعاد مختلف فرهنگی، تاریخی، باستانی و طبیعت از ظرفیت ویژه‌ای برخوردار است که در زمینه توسعه این ابعاد اقامت مسافران نیازمند برنامه‌ریزی ویژه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: اقامتگاه‌های رسمی اولویت نخست در اسکان مسافران بوده که بخشی از مشکلات در زمینه مرتفع شده و همه مسؤولان باید همکاری لازم را داشته باشند.

فرخزاد با بیان اینکه بخش گردشگری استان قزوین نیازمند سرمایه‌گذاری بوده و با سیاست‌های تشویقی سرمایه‌گذاران به این سمت هدایت شوند، یادآور شد: همه مدیران باید در زمینه توسعه گردشگری گام برداشته و در جهت رونق اقتصادی در این حوزه تلاش کنند.

این مسؤول اضافه کرد: اهمیت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و تشکل‌ها در توسعه گردشگری با مدیریت و برنامه‌ریزی نقش مهمی را ایفا می‌کند که باید دولت و بخش خصوصی با همکاری و تعامل مطلوب در جهت تحقق اهداف تعیین شده در حوزه گردشگری اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار