کرسی‌های آزاداندیشی گفتمان انقلاب در دانشگاه‌های یزد

کد خبر: ۳۶۹۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶ 31 January 2017
به گزارش تابناک یزد، رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای یزد با اشاره به ضرورت انتقال ارزش‌های انقلاب به دانشجویان، گفت: کرسی‌های آزاداندیشی گفتمان انقلاب در دانشگاه‌های یزد برگزار می‌شود.

میرفخرالدین در دیدار اعضای ستاد دهه فجر استان یزد با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد اظهار داشت: امسال مسئولیت کمیته دانشجویی و اساتید ستاد دهه فجر استان یزد به دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سپرده شده است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌های استان یزد مشارکت بسیار خوبی در برنامه‌ریزی این کمیته داشتند، عنوان کرد: از سوی تمام دانشگاه‌های استان یزد برنامه‌هایی برای انجام در ایام‌الله دهه فجر استان یزد ارائه شده است.

میرفخرالدین ادامه داد: با جمع‌بندی صورت گرفته از برنامه‌های دانشگاهی دهه فجر یزد، بالغ بر یک هزار برنامه در استان یزد برگزار می‌شود که تمام این برنامه‌ها با مشارکت ویژه دانشجویان در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یزد ادامه داد: علاوه بر این برنامه‌های عمومی، 25 برنامه مشترک ویژه تمام دانشگاه‌ها در استان یزد برگزار می‌شود و رویکرد اصلی این برنامه‌ها تبیین اهداف انقلاب در بین جامعه دانشگاهی استان است.

وی با اشاره به اینکه کرسی‌های آزاداندیشی در ارتباط با دانشجویان دانشگاه‌های استان یزد در نظر گرفته شده، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های دهه فجر همیشه در بین دو ترم بوده و حضور دانشجویان کم رنگ بود، امسال برنامه‌ها به دو بخش تقسیم می‌شود تا حضور دانشجویان افزایش پیدا کند.

میرفخرالدین خاطرنشان کرد: تلاش شده که در تمام این برنامه‌ها نقش دانشجویان به صورت ویژه دیده شود تا امکان حضور هرچه بیشتر دانشجویان در برنامه‌های دهه فجر فراهم شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار