جشن انقلاب در حوزه علمیه قزوین برگزار می‌شود

مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، جشن انقلاب در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قزوین برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۶۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷ 30 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه قزوین، تصریح کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، در روز 12 بهمن‌ماه ساعت 10 صبح، جشن انقلاب با حضور حداکثر طلاب قزوینی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) برگزار می‌شود که در این مراسم همه مدارس علمیه قزوین حضور دارند.

وی افزود: برگزاری برنامه گرامیداشت دهه فجر پس از گذشت این سال‌ها نشان‌دهنده شکر نعمت است، درواقع اصل مهمی که در قرآن کریم و سیره معصومین نیز به آن اشاره‌شده یادآوری نعمت‌ها است که نتیجه آن شکر نعمت است.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در دوران قبل از انقلاب منابع کشور غارت می‌شد و کشور زیر چکمه آمریکا و انگلستان بود، درواقع در آن دوران استقلال و آزادی در کشور وجود نداشت و درواقع کشور برده استکبار شده بود.

وی تصریح کرد: با ظهور و پیروزی انقلاب، کشور استقلال خود را به دست آورد و خیلی از راه‌های زیرساختی در این مدت زنده شده است، به‌طوری‌که شاهد پیشرفت‌های مختلفی در حوزه‌های راه‌، فرودگاه‌، حمل‌ونقل، راه‌سازی، برق، پزشکی و نظامی، برگزاری انتخابات آزادانه هستیم.

عباسی خاطرنشان کرد: وقتی برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر تکرار شود، مردم متوجه می‌شوند که پیروزی انقلاب نعمتی است که باید شکر آن راه همواره انجام داد و دستاوردهای مختلف انقلاب را به نسل‌های جدید انتقال دهیم.

وی یادآور شد: حوزه علمیه قزوین در این دهه برنامه‌های مختلفی از قبیل مسابقات کتاب‌خوانی، فضاسازی حوزه، پخش کردن سرودهای انقلابی در بین کلاس‌های حوزه علمیه قزوین برگزار می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار