کاراته کا کرمانشاهی مدال برنز لیگ جهانی را کسب کرد

رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه از کسب مدال برنز توسط سامان حیدری کاراته کا کرمانشاهی وزن به اضافه 80 کیلوگرم در رقابت های لیگ جهانی پاریس خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا،ناصر محمدصالحی روز دوشنبه اظهار کرد: حیدری کاراته کا کرمانشاهی در دیدار رده بندی با پیروزی ' سه بر یک ' مقابل حریفی از ترکیه عنوان سوم و مدال برنز این رقابت ها را کسب کرد.
وی افزود: حیدری در این رقابت ها در مجموع 6 مسابقه برگزار کرد که در پنج دیدار پیروز و تنها در مرحله نیمه نهایی شکست را برابر حریف خود متحمل شد.
محمدصالحی خاطرنشان کرد: این کاراته کا کرمانشاهی در مسابقه اول خود برابر حریفی از قزاقستان با حساب پنج بر صفر پیروز و به دور دوم صعود کرد.
رئیس هیات کاراته کرمانشاه ادامه داد: حیدری در مسابقه های دوم، سوم و چهارم خود با حریفانی از کشور فرانسه میزبان رقابت ها مسابقه داد که دیدار دوم را با حساب 'چهار بر دو' و دیدارهای سوم و چهارم را با نتایج مشابه 'پنج بر صفر' پیروز شد.
 وی با بیان اینکه حیدری در دیدار پنجم خود با حریفی از شیلی مسابقه داد و توانست با برتری پنج بر یک به دیدار نیمه نهایی صعود کند، یادآور شد: در دیدار نیمه نهایی وی به مصاف سجاد گنج زاده دیگر کاراته کا ایرانی رفت و با قبول شکست پنج بر دو از رسیدن به دیدار فینال باز ماند.
 محمدصالحی در پایان اظهار کرد: مرحله نخست لیگ جهانی کاراته با حضور بیش از یک هزار و 200 کاراته کا از 78 کشور جهان در پاریس فرانسه جریان دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار