اگر انتقادی به سپاه دارید در اتاق ما باز است

سرهنگ رضایی گفت: فردی در جلسات گذشته سپاه را موردانتقاد خود قرار داده است و اگر شخصی انتقاد دارد درب اتاق ما بر روی همگان باز است و استقبال خواهیم کرد از انتقادات سازنده ولی اگر شخصی بخواهد در جلسات عمومی سپاه را مورد تهدید قرار بدهد مقابل وی خواهیم ایستاد.
کد خبر: ۳۶۹۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 29 January 2017
تابناک فارس به نقل از عصر مُهـر: سرهنگ رضایی فرمانده سپاه شهرستان مُهر در جلسه شورای اداری شهرستان که در سالن 9 دی فرمانداری این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک فرارسیدن دهه فجر گفت: برگ برنده ما در پیروزی انقلاب اسلامی در حول محور سه عنصر اصلی بود که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد، محور ولایت‌فقیه، پشتوانه مردمی و اعتقادات بود.

دبیر ستاد دهه فجر در شهرستان مهر بیان داشت: هر زمان که این سه عنصر با یکدیگر تلفیق و ترکیب شوند دشمن از ما ناامید خواهد شد و تمام سعی دشمنان این است که این سه عنصر از یکدیگر فاصله بگیرند تا اعتقادات ما کمرنگ شود.

وی افزود: می‌طلبد که همه ما این سه محور حرکت کنیم و تلاش کنیم که این سه محور از یکدیگر فاصله نگیرند.

سرهنگ رضایی در ادامه صحبت‌های خود: حضرت امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اولین گام که برداشته شد، تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی افزود: تنها هدف امام تشکیل حکومت و نظام اسلامی نبود بلکه وی هدفی فراتر از این داشت که تشکیل نظام برای رسیدن گام آخر که جهانی‌شدن اسلام و زمینه‌ساز ظهور آقا ولی‌عصر (عج) بود.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر اظهار داشت: امروز موضوع دنیاطلبی بسیاری از اهداف جامعه اسلامی را تهدید می‌کند، پست و مقام، به توجه به ثروت و مال‌اندوزی، شهوت و شکم‌پرستی، و تا زمانی که افکار برخی به دنیاطلبی باشد جامعه تحقق پیدا نخواهد کرد.

 این مسئول افزود: نفاق از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه داشته است و عامل اصلی آن آمریکا و اسرائیل هستند.

دبیر ستاد دهه فجر در شهرستان مهر خاطرنشان ساخت: دشمن با تمام تجهیزات و قوا به میدان آمده است تا انقلاب و اعتقادات را از ما بگیرد و در بین مردم و رهبری فاصله ایجاد کنند.

فرمانده سپاه شهرستان مهر یادآور شد: دشمنان امروز با بهره‌گیری از فضای مجازی و میز خطابه‌هایی که در اختیاردارند می‌خواهند کاری کنند که این نظام را منحل کنند و اگر به انقلاب پایبند هستیم و به افکار و اندیشه‌های حضرت امام پایبند هستیم و پیرو رهبر و ولایت‌فقیه هستیم باید مواظب ترفندهای دشمن باشیم هم در داخل و هم در خارج از کشور اسلامی و می‌بینیم افرادی در داخل کشور کارهایی انجام می‌دهند و با دشمن همراهی می‌کنند.

سپاه شهرستان مُهـر به همت همهٔ مسئولین و به همت مردم و بسیجیان شهرستان بیش از 170 برنامه در طول دهه  فجر در سراسر شهرستان برگزار خواهد کرد.

این عضو شورای تأمین شهرستان مهر افزود: امیدواریم حضور مسئولین در برنامه‌های دهه فجر شاهد باشیم و برنامه‌های دهه فجر با شعار محوری زمینه‌ساز امنیت پایدار و تحقق اقتصاد مقاومتی برنامه‌ها را در دهه فجر شروع و به پایان خواهیم رساند.

دبیر ستاد دهه فجر در شهرستان مهر اظهار داشت: دهه فجر لازم است که فضاسازی در سراسر شهرستان انجام شود و لازم است که همهٔ مسئولین فضاسازی انجام دهند.

وی ادامه داد: این‌جانب تاکنون از هیچ جناح ساسی حمایت نکرده‌ام و گفتمان من گفتمان انقلاب است و صحبت‌های که می‌شود در جهت تبیین و تبلیغ گفتمان مقام معظم رهبری که گفتمان انقلاب است و اگر گاهی اشاره‌ای به تخلفات می‌کنیم که بعضی از افراد دارند خصوصاً خواص و مسئولین که از این نظام و انقلاب پست گرفته‌اند اگر جرمی دارند تذکر خواهم داد و اگر رعایت نشود ممکن است در جلسات عمومی نیز اعلام خواهم کرد اما نام نخواهم برد.

سرهنگ رضایی فرمانده سپاه شهرستان مهر در پایان صحبت‌های خود افزود: فردی در جلسات گذشته سپاه را موردانتقاد خود قرار داده است و اگر شخصی انتقاد دارد درب اتاق ما بر روی همگان باز است و استقبال خواهیم کرد از انتقادات سازنده ولی اگر شخصی بخواهد در جلسات عمومی سپاه را مورد تهدید قرار بدهد مقابل وی خواهیم ایستاد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار