مسؤول واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) مطرح کرد

برگزاری کارگاه طب اسلامی در آستان حضرت معصومه(س)

مسؤول واحد فرهنگی خواهران آستان حضرت معصومه(س) از آغاز ثبت‌نام ترم زمستانه کارگاه طب اسلامی در آستان حضرت معصومه خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 08 January 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س)، مریم شهبازی با اشاره به اینکه امروزه برخلاف گذشته طب اسلامی از محجوریت خارج‌شده و اقبال عمومی به طب اسلامی و طب ائمه(ع) افزایش ‌یافته است اظهار کرد: واحد فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) در راستای پاسخگویی به نیاز بانوان به آموزش طب اسلامی اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی طب اسلامی در آستان حضرت معصومه(س) کرده است.

وی افزود: کارگاه آموزشی طب اسلامی در ترم جدید و زمستان در نوبت صبح و عصر با تدریس خانم شاکری برای بانوان برگزار می‌شود و بانوان علاقمند برای ثبت‌نام در این دوره می‌توانند از 25 تا 30 دی ‌ماه به واحد فرهنگی خواهران واقع در شبستان نجمه خاتون(س) مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاع در مورد دوره و شرایط ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های 37175410 تماس بگیرند.

مسؤول فرهنگی واحد خواهران با تأکید بر اینکه کارگاه‌های طب اسلامی از برنامه‌های آموزشی محوری در آستان حضرت معصومه(س) بوده است، تصریح کرد: واحد معارفی و فرهنگی خواهران به‌صورت مستمر در رواق حضرت خدیجه(س) و شبستان نجمه خاتون(س)، در ترم‌های گذشته میزبان دوره طب اسلامی با حضور خانم دکتر شریف بوده و از این دوره‌ها استقبال بسیار پرشوری توسط بانوان زائر و مجاور به عمل آمد.

شهبازی یادآور شد: ترویج فرهنگ تغذیه اسلامی و ارتقای سطح بهداشت عمومی را از دیگر اهداف برگزاری دوره طب اسلامی در آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها عنوان کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار