اقتصاد بیمار و فرهنگ متاثر از نفوذ دشمن 2 مشکل مهم کشور

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چهره‌های آبرومند، خدوم و ارزشمندی برای نظام هستند.
کد خبر: ۳۵۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۵۹ 30 December 2016


آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: اگر ما جریاناتی را برای انتخابات مطرح کنیم تا انگیزه حضور افزایش پیدا کرده و رقابت همراه با رفاقت در کشور ما شکل بگیرد چه به نام اصول‌گرا و چه اصلاح‌طلب البته از میان کسانی که ارزش‌های نظام را پاس داشته و سرشان برای نظام درد کند بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: اعضای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی چهره‌های آبرومند، خدوم و ارزشمندی برای نظام هستند که اگر در عرصه انتخابات ریاست جمهوری به بازار بیاید تا تنور انتخابات را گرم کند کار بسیار ارزشمندی است.

وی ادامه داد: اعضای این جبهه سابقه انقلابی‌شان مقبول و سابقه فعالیت اکنونشان هم مقبول است.

امام جمعه زاهدان گفت: منتخب این افراد قطعاً کسانی خواهند بود در چهارچوب ولایت و در مسیر آرمان رهبری و در مسیر پاسداری از ارزش‌های شهدای گران‌قدر، این افراد قطعاً نوع کارشان برای خدا و مصالح نظام و انقلاب و کشور است.

وی با اشاره به اینکه در عرصه سیاست و در دنیای بین‌الملل جمهوری اسلامی بسیار مقتدر است، بیان کرد: در حال حاضر مهم‌ترین مشکلی که در کشور داریم مشکل فرهنگی و اقتصادی است، در عرصه اقتصاد زمینه آسیب‌پذیری‌مان بالا است و در عرصه نفوذ در بخش سیاست و فرهنگ زمینه آسیب‌پذیری جدی داریم که مقام معظم رهبری هم تذکر داده‌اند.

سلیمانی گفت: ما باید سعی کنیم مسئله استحکام صلابت نظام را در درون بیشتر کنیم، اقتصاد خود را مقاوم بسازیم نه اقتصاد ریاضتی بلکه اقتصاد مقاومتی.

وی با بیان اینکه اقدام و عمل دو بال مهم و جدی در راستای اقتصاد است، افزود: در تمام امور باید سعی کنیم فرهنگ را مطابق با مبنای دین قرار دهیم و سبک زندگی اسلامی را بیش از پیش ترویج دهیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تأکید کرد: اقتصاد بیمار و فرهنگ متأسفانه متأثر از نفوذ دشمن دو مشکل مهم در شرایط فعلی کشور است که امیدواریم در آینده مورد توجه مسؤولان قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار